Gaeul'
Rei ile uzun süredir çıkıyoruz. Beni sevdiğini düşünmüştüm ama sadece beni kullanmış. Bunu yaptığına cidden inanamıyorum. Ben böyle düşünürken zil çaldı. Siktir şuan ders dinliyecek durumda değilim. O sırada telefona bir mesaj geldi;*WhatsApp:Bir mesajınız var
???
?;Hey Gaeul!
Bara gelmeye ne dersin?
Bugün şarkıcı bir kız gelicek!
Tama sana göre :)G;Oh umm.
Bilmiyorum
Şuan kafam karışık belki iyi gelebilir??;Öyleyse geliyor musun!?
G;Evet geliyorum.
Bin'in yeri öyle değil mi??;Evet her zamanki;)
*GörüldüGaeul'
Ders dinlemek istemiyordum. Bu iyi olmuştu, hemen eşyalarımı topladım ve okuldan çıktım. Eve koştum ve üzerimi değiştirdim.*Giydiği kıyafet;
Gaeul'
Üstümü giyindik ten sonra otobüse yetişmek için çıktım. Koşarken bir kızla çarpıştım;G;A! Çok özür dilerim önüme bakmadım.
?;Sorun değil.
Kızın yüzünde maske vardı ama yinede tanıyormuş um gibi geldi sanki daha önce... Her neyse otobüse yetişmek için bunları düşünmeyi bırakmalıydım. Biraz bekledim ve otobüs geldi. Herkes bana bakıyordu açıkçası rahatsız olmuştum. Çok geçmeden bara geldim.
?;Hey! Naber gelmişsin.
G;Evet.
?;Vay canına göz alıcı gözüküyor sun dikkat et seni yemesinler ;)
G;Üzgünüm ama altta olamam.
Bu şekilde konuşmaya devam ederken müzik çalmaya başladı ve müzisyenlerin olduğu kısımın ışıkları açıldı. Ve bir kız belirdi bu kız bugün otobüs durağının orda çarpıştığım kızdı yüzünün yarısı görünmesede buna emindim, kız şarkı söylemeye başladı ve yüzü de yavaş yavaş görünmeye.
G;Leeseo!?
?;Onu tanıyor musun?
G;A hayır ilk defa görüyorum..
Sesi büyüleyici idi. Herkes hayran onu izliyordu bende, ama biraz zoruma gitti ona bakıp neden gülüyorlar dı ki? Ne vardı? Ve en önemlisi ben niye bunu önemsiyorum!? Bir adam bağırdı;
!;Ah tatlım gel ve masamın üstünde dans et!
L;Efendim?
!;Sikik beyin dans et diyorum!
L;Hayır tabiki iyi misiniz siz!?
Kenardan bir adam çıktı sanırım barın sahibiydi.
*;Hey sen! Git ve dediğini yap sana boşuna mı para veriyoruz? Hiç birşeye uymıyacaksan siktir olup git!
L;Ne diyorsun sen be ne istiyorsan yapıyorum zaten hemde sadece 1Milyon won a!
*;Ne istiyorsam yapıyor musun? PUAHAHAH güldürme beni bebeğim. Şuana kadar birileriyle yatıp hamile kalman gerekiyor du. Ama sen hiçbirini yapmadın.
Tırnaklarım yumruk yapmaktan avuç içimi kanatmıştı ve artık sabredemiyordum. Neden önemsediği mi bilmiyordum ama umrumda değildi. Adamın Leeseo'ya tokat atmasıyla bu sinir ikiye katlandı. Yerimden kalktım ve adamın yüzüne bir tekme yapıştırdım. Elbisem yırtılmıştı ama çokta önemli değildi. Herkes bana bakıyordu. Orospular... Leeseo'nun elinden tutup onu sürüklemeye başladım ve gelmediğini fark ettim.
G;Ya Leeseo! Gel yoksa bu sürtükler yerine ben seni sikeceğim!
Korkmuş gibiydi, siktir et gitsin. Beni ilgilendirmez, gerçi ona tokat atılmasıda beni ilgilendirmez di. Dışarı çıktık. Leeseo beni durdurdu.
L;Beni bırakır mısın artık?
G;Bir daha herhangi bir barın kapısından geçmiyeceğine söz verirsen neden olmasın?
L;Neden seni dinlemek zorundayım? Neyim oluyorsun ki benim?
Son dediği nedense zoruma gitmişti. Kolundan tutup onu duvara kıstırdım. Şaşkın şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Ah Leeseo o kadar saf görünüyorsun ki.
G;Beni dinlemen için büyüğün olmam yeterli bence?
L;P-peki dinlemessem ne olur?
Bunu söylerken dudağıma baktı. Yüzüne yaklaştım.
G;Sen ne olsun istersin baş belası?
***
Bu bolumde Leeseo;
Agagaga bu bölüm çok değişik geldi bana guzel mi emin degilim.
Yazdigim en uzun bolum oldu elim agriyo👍🏻
Umarim begenirsiniz
🩰💖🎠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-darling #eldest makz!!
Любовные романыGaeul bu konuşmasına devam ederken ağlama sesleri duydu. Yere baktı evet uzun, kumral saçlı daha demin ona bağıran kucuk cadi oyle ağlıyordu. Gaeul yere çömeldi; G;Hey, bücür bağırdığım için bağışla benim suçumdu önüme bakmadım.