29 7 7
                                    

Leeseo'
Yüzümün kızarmaya başladığını hissedebiliyordum. Neden bunu bana yapıyordu? Sabah küfür ettiğim için mi? Ah özür dilesem rahat bırakır mıydı acaba? Şuan ölmek istiyorum.

G;Cevap vermeyecek misin Leeseo? Yoksa bar şarkıcısı mı demeliydim??

L;Ne yaparsam beni rahat bırakırsın?

G;Bence çok iyi biliyorsun bunu Lee Hyun Seo.

Bir dakika tam adımı nereden biliyor!? Bunu arkadaşlarıma dahi söylemedim.

L;Hey adımı nereden biliyorsun!

G;Büyük ihtimalle yere düşürüp aldığımı bile fark etmediğin kimlik kartından.

Kimlik kartımı çıkartıp parmaklarının arasına alarak gösterdi. Düşündüğümü nasıl fark etmemiştim ki? Ah tam bir aptalım.

L;Evet teşekkürler onu alıyım.

Elimi uzattım ama geri çekildi. Çok yakın sanırım birazdan kalpten gidicem... Gözlerime dalmış bakıyordu. Bunu söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama o aşırı derecede sexy duruyordu. Ondan hoşlanmıyorum aramızda çok yaş var. Bir dakika Leeseo yani yaş olmasaydı onu öper miydin? Yapar mıydım ki? Sanırım şuan bile yapmak istiyorum. Kafamda böyle iki saat düşündüm ama o kızın gözleri hala üzerindeydi.

L;Bana bakma sana kadın!-

Son anda yüksek sesle söylediğimi fark edip ağzımı elim ile kapattım.

G;Neden? Utandın mı yoksa?

*Yüzüme yaklaştı

G;Böyle nasıl hala sana bakmama mı mı istersin yoksa?

Siktir et çok ateşli gözüküyor. Buna karşı koyamam! Bir anda beni öpmesi gerekmez mi? K-dramalarda öyle oluyor. Neden hala öpmedi???

G;Hey burası gerçek dünya benden 5 yaş küçük birini öpmem. Tabi istersen durumlar değişir:)

L;Ne zamandan beri insanlar akıl okuyabiliyor? Bana o özellik yüklenmedi mi acaba? Belki internet yavaştır.

*Güldü

G;Leeseo cidden bir kedi gibisin hahaha. Şapşal Kedicik:)

Kedicik mi!? Ne anlamda kedicik? Nerem kediye benziyor hem? Hiçte kedi değilim!

L;Hey! Bana hayvan mı demek istiyorsun?

G;Neden herşeyde bir pürüz çıkarmak zorundasın kedicik?

L;Hey! Ben hiçte kedicik değilim... Sincabcik!

G;Sence sincaba mı benziyorum? Sincap Gaeul... Kulağa hoş geliyor.

Gaeul mu? Adı Gaeul mu? Hoşuma gitti. Bir dakika neden hoşuma gitsin ki o benimle uğraşan bir zorba beni kendine aşık edip kullanıcak ona güvenemem. En azından okulda onun hakkında bilgi toplayana kadar. Her zerresine kadar öğrenicem!

G;Şu kafandaki düşüncelere son verip benimle konuşacak mısın? Yoksa gitmeliyim.

L;Cehennemin dibine kadar yolun var Gaeul.

G;Efendim?

L;Gidebilirsin dedim :))))))

G;Görüşürüz kedicik!

L;Sg amk.(umarım duymamıştır)

G;Üzgünüm duydum!

***

Selammmm baya kisa oldu gibi ama nerede kessem gene bilemedim neyse sizce nasil olmus???
Begendiyseniz oy vermeyi unutmayin muahh<3
🪐🌙

-darling #eldest makz!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin