Bu hayatta bazen istediğiniz şeyler yolunda gitmez. Her şey güzel gidiyorken bir anda her şey mahvolabilir, aksaklıklar artabilirdi.
Cumartesi gecesi eve gittiğimde annemden Amerika'da yaşayan amcamların bir aylığına bize kalmaya geleceklerini öğrendiğimde tam anlamıyla depresyona girmiştim. Hayır sevmiyor değildim ama bir tane çok şımarık çocukları vardı. Çok sinirimi bozuyordu.
Şuan da ise evde büyük bi hazırlık vardı. Pazar günü erkenden zorla kaldırılmış evin dip köşelerine kadar temizlik yapmıştık. Daha sonrasında da börekler tatlılar yapıp dolaba yerleştirmiştik.
"imdaat ölüyorum" pestilim çıkmış bir şekilde salonda koltukta oturuyordum. Satoru kendini yanıma attı. Satoru bu sefer kaçamamış tüm temizliğe annemin zoruyla yardım etmişti. Ona yan yan baktığım sırada telefonunda Suguru ile mesajlaştığını gördüm ama mesajlarını okumadım her ne kadar ne konuştuklarını anlık merak etsem de. Hem yorgunluktan hemde sıcaktan ölüyordum.
"eğer o çocuk yine yaramazlık yaparsa bu sefer onu döverim." dedim Bilgisayarımı kaldırıp saklamıştım. "yine yaramazlık yapacak bir şey bulur o velet" diye homurdanarak cevapladı Satoru. "ya senin yüzünden yanlış şeyi yazıp attım işte" dedi ve enseme vurduğunda öldürücü bakışlarımla ona baktım. "kaşınıyorsun"
Satoru telefonunu masanın üstüne koydu. "kaşınıyorum. Gel de kaşı"
Seve seve canım kardeşim. Koltukta ayağa kalktım ve Satoru'ya baktım. Her şey ağır çekimde olur gibi olmuştu. Kendimi Satoru'nun üstüne atıp o bağırırken koltuktan bir kırılma sesi duyulmuştu ve koltuk yere çökerken annem elinde unlu oklavayla içeri girmişti. Annemin yüz ifadesi dehşet vericiydi.İlk önce korkuyla şok arasında yerde yatan bize bakmış ardından bakışlarını koltuğa çevirdiği sırada şaşkınlığı yerini öfkeye bırakmıştı.
Satoru hemen ayağa kalkıp kendini savunmaya almıştı "anne Navia kırdı benim bir suçum yok"
"ne münasebet!" ayağa kalktım hemen "Satoru enseme vurdu çok acıdı anne bi görsen kesin şişmiştir." dedim üzgün bakışlarla bakarak dudaklarımı da büzmüştüm. Ama annemde tık yoktu. Elinde oklavayla sessizce bize bakarken bir anda bizi evin içinde kovalamaya başladı.
Evet an itibariyles sıçmıştık.
❣❣❣
"Navia kaldır başını, beşik mi salladın kızım?"
Sınıf öğretmenimizin duyuru yapmak için sınıfımıza geldiğini bana laf attığında fark etmiştim. Kafamı masadan kaldırdım gözlerimi ovalayıp odağımı öğretmene verdim.
Yine bir pazartesi günüydü. Üçüncü dersteydik ama dünün yorgunluğu hâlâ üstümdeydi.
"Nereden bildiniz hocam?" Dedim
Hoca anlamayarak bana baksa da bozuntuya vermedi.
Amcamlar dün gece argın yorgun gelmişlerdi. Biraz sohbet edip direkt yatmışlardı. Yengemin kucağında bir adet bebek görünce Satoru ile beraber şok içinde kalmıştık. Yeni bir bebeklerinin olduklarını bilmiyorduk daha doğrusu Satoru ve ben bilmiyordum annem ve babam biliyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gojo Twins
FanficNavia ile Megumi çocukluk arkadaşlarıydı ama Megumi'nin babasının tayini başka bir şehre çıkınca taşınmak zorunda kalmışlardı ve daha da görüşememişlerdi. Ama bir gün Navia'ların aile apartmanına bir baba ile oğul taşındı. Navia'nın annesi komşuluk...