//W KLASIE TANJIRO WYCHOWAWCĄ JEST TOMIOKA GIYU //
Dziś był czwartek , jak zawsze wstałem i się ogarnąłem do szkoły . Nie stety miałem pierwszy w-f, byłem załamany ale musiałem dać sobie radę. Jak szłem do szkoły to douma z akazą podwieźli mnie. Wyszłem z auta i udałem się w stronę sali. Kiedy było już po dzwonku na lekcje poszliśmy się przebierać. Dziś mieliśmy luźną lekcje z powodu że była sala przygotowana pod jakieś ważne spotkanie. Kiedy miałem iść już do szatni zaczepił mnie pan Tomioka.
-Cześć tanjiro może ci się to głupie wydać ale chciał bym cię zaprośić do kawiarni na jakieś ciasto. Zgadzasz się?
-Dzień dobry, a to przypadkiem nie legalnie jest?
-W życiu prywatnym nie.
-Ah to mogę iść. A o której?
-Może jakoś po twojich lekcjach?
-Dorze tylko dziś kończe o szesnastej.
-Nic nie szkodzi podjade do ciebie samochodem.
-Dobrze
-To do puźniej.
-Do wiedzenia.
Boże na co ja się pisze. Wszystkie lekcje odziwo szybko mineły. Stresowałam się spotkaniem bo robiło się puźno. A bałem się co się stanie. Nagle gdy rozmyślałem nad tym co tam będzie się działo przyjechał mój nauczyciel.
-Tanjiro wsiadaj!
-Dobrze - gdy krzyknął do mnie nauczyciel wsiadłem do auta
-A i zrobiłem małą zmianę planu bo nigdzie nie ma żadnej kawiarni do tej godziny, więc wcześniej kupiłem ciasto. Pojedziemy do mnie do domu, może być?
-No dobrze
Jechaliśmy w ciszy. Kiedy dotarliśmy do domu pana to weszliśmy do niego, ładny był ten dom . Na stoliku zauważyłem ciasto . Od razu poszłem usiąść na kanapie a za mną nauczyciel.
//SKIP//
Kiedy musiałem wychodzić pan Tomioka złapał mnie za ręke , przyciągnoł do siebie i zaczoł całować mnie. Moja miłość do niego wygrał i pozwoliłem mu się całować. Kiedy skończył , zaciągnie mnie do sypialni i zaczoł mnie rozbierać . Całował mnie po szyji w jakim wyniku miałem malinkę (nie wiem czy to tak działa XD). Spędziliśmy to noc razem , było mi przyjemnie. Po dwóch godzinach poszliśmy spać otuleni swojej zapachem.
____________________________________________
I jest nowa książka mam nadzieję że się podoba ☺Słowian : 333
CZYTASZ
Tanjiro i jego pierwsza miłość
Historical FictionTanjiro zakochuje się w Giyuu Tomioce jego nauczycielu od w-fu . Nauczyciel zauważa to i zaprasza go do siebie gdzie uprawiają segz. Główny bohater i nauczyciel okazują sobie być przeznaczeni, dzieje się u nich dużo (Wersja z omegami, alfami i beta...