//ogólnie tu wszyscy wiedzą o związku Giyutan//
//POV TANJIRO //
Kiedy przechdzili przez parking zobaczyli samochód Giyuu, zdziwili się ale nie przejmowali się tym. Jak już weszli poszli do pierwszego sklepu . Po jakimś dłuższym czasie wychodzili z galerii z prezentami. Ujżali Giyuu który akurat miał wsiadać do auta i krzykną
-Tanjiro , kimiko chodźcie pod wiozę was!-pode szliśmy do niego -jedziecie od razu do domu?
-Tak , a co ?
-A bo ja jeszcze gdzieś jade ale jeżeli mam jechać z wami to będziesz musiał zamknąć oczy na miejscu, okej ?
-Ok
Jechaliśmy jakieś 10 minut zatrzymaliśmy się przed kilkoma sklepami obok siebie. Zgodnie z obietnicą zamknąłem oczy. Czekaliśmy może 20 minut po tym czasie Giyuu wrócił i słyszałam tylko jak mówi do kimiko ,, trzymaj to i nie pokazuj Tanjiro,, trochę się zaniepokoiłem ale Giyuu upewnił mnie że to nie będzie nic związane z ''tym''
(Segz).//SKIP //
Byliśmy już w ciepłym domu nic ciekawego się nie działo ale oglądaliśmy sobie filmy w trójke. Aż tu nagle Kimiko zachciało się zrobić pop corn.
K-GIYUU, TANJIRO POMOCY WYBUCHŁO TO!!! - ta to zawsze coś odwali.
Poszliśmy do kuchni a tam na całej pod) odze leżał pop corn.
G-Serio?
K-Tak serio
G-nawet takiej łatwej żeczy nie umiesz zrobić?
K-Ewidentnie, dobra ale nie gadaj tylko podaj mi zmiotke i misek
Giyuu podał żeczy. Chwile jej mineło zanim to posprzątała ale pop corn był dobry.
//SKIP//
T-Która godzina Giyuu?
G-22 naj wyższy czas na położenie się spać tanjiro. -powiedział tylko o mnie ponieważ kimiko dawno spała w swoim pokoju.
T-Nie mam siły się podnieść, weźmiesz mnie?
G-Dobrze-wziął mnie na ręce i zanieść do łóżka. Położyliśmy się obok siebie i poszliśmy spać .
_________________________
Mam nadzieję że spodoba sięSłowa : 289
CZYTASZ
Tanjiro i jego pierwsza miłość
Fiksi SejarahTanjiro zakochuje się w Giyuu Tomioce jego nauczycielu od w-fu . Nauczyciel zauważa to i zaprasza go do siebie gdzie uprawiają segz. Główny bohater i nauczyciel okazują sobie być przeznaczeni, dzieje się u nich dużo (Wersja z omegami, alfami i beta...