Tuanadan
Duyduğum şeyle şok oldum ve hemen geri çekildim.Gözlerine bakarak söylediği şeye inanmak istedim.Çağan:Naz ciddiyim ben niye öyle bakıyorsun?
Tuana:Sana inanmak istiyorum Çağan.
Çağan:Naz ne olur yapma böyle bak oturup konuşalım sorunlarımızı çözelim tamam mı?
Kafamı salladım burnumu çekerek.Üstüme eğildi ve burnumdan öptüm. İlk önce ben anlatmaya başladım.
Çağan benim gitmek zorunda kalmamın sebebi annendi..Annen beni istemiyordu,kadın zaten son günlerini geçiriyordu son günlerinde bari oğluyla mutlu olsun istedim. Onun bu dünyadaki tek varlığı sendin çünkü, farkında olmasan bile. Yoksa ben seni canımdan çok severken niye terkedeyim?Sonra işte yıllar geçti ve biz tekrardan karşılaştık.Senden bunları asla beklemiyordum.Bana kırgın olacağını biliyordum ama en azından beni 1 kere de olsa dinleyeceğini düşünmüştüm.
Ama sen asla tahmin edemiyeceğim şeyleri yaptın. Bana Efe deme dedin.Bana vurdun,Bana hayat kadınlarından farkın yok dedin.(Bunları anlatırken ağlıyordum.) Ben senin için her şeyi göze almıştım Çağan.Ama sen kendimi o kadar değersiz hissettirdin ki,dedim burnumu çekerek.Naz, diyebilmiştim sadece.
Söyle Ef- pardon Çağan.
Naz Bana Efe diyebilirsin.
Senin gibi değersiz kişiler o kelimeyi kullanamaz demiştin,dedim zorla gülümseyerek.
Naz yapma böyle bebeğim lütfen
Ben birşey yapmıyorum Çağan.Dedim soğuk bir sesle.
Güzelim beni bir dinle.
Kafamı salladım.Sen gittikten sonra sinir hastası olduğumu anlayınca ilaç tedavisine başladım.Çok bir işe yaramadı,benim ilacım sendin çünkü.Sonra yeniden karşılaştığımızda seni kendimce cezalandırmak istedim.
Araya girip konuştum.
Bana vurarak mı?
Naz dinle bebeğim,Tabi kide bu yaptığım şeyler yanlıştı ama beni birde seninle tehdit ettiler bende kendimi tutamadım bu gün ilaçlarım evde kalmış zaten.
Nolur affet güzelim ben senin için herşeyi yapmaya hazırım.Sende sev beni,ama benim kadar sevme.Sen azıcık sev ben çok seveyim seni.Çağan bu kadar kolay olmamalı.Bana biraz zaman ver.Dedim kucağında hareketlenerek.
Naz rahat dur güzelim.
Kalkıcam Çağan.
Uyumaya gidiyoruz güzelim hiç boşuna o güzel nefesini yorma.
***
Sabah Çağandan
Sabah kalktığımda Tuanayla sarmaş dolaştık.Bu anı bozmak istemedim.Göğsümde uyuyordu bende ellerimi beline koymuştum.Onu izlemeye başladım. Hareketlenince uyuyor numarası yaptım.Dudağımda bir sıcaklık hissettim.Şokla donup kaldım ama çok uzun sürmedi.Hemen karşılık verdim.Uyuyor olduğumu düşünmüş olmalı.Alt dudagini dişlerimin arasına aldım ve ısırdım,ağzıma doğru inledi.Belini okşamaya başladım. O üst dudagimla ilgilenirken bu işin iyi yerlere gitneyeceğini anladım ve son kez dudagini öpüp geri çekildim. Sırıttım, utanmış olmalı ki kafasını göğsüme koydu.Utanma yavrum,dedim.Hadi kalk aşağıya inelim,dedim.Evet bir bölümün daha sonuna geldik bu bölümü çok geç saatte yazıyorum o yüzden kısa oldu kendinize iyi bakiin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik+18
FanfictionEskiden birliktelikleri olan fakat bazı durumlardan dolayı ayrılmak zorunda kalan iki genç,yıllar sonra zorla evlenmek zorunda kalırlarsa ne olur?