4.Bölüm

2.5K 46 11
                                    

Tuanadan
Son bir kaç gündür Çağan eve gelmiyordu.Korkarım ki ben aldatılıyordum.Her ne kadar bana kötü davransa da biz neredeyse 2 günde bir birlikte olurduk.Fakat çağan 2 haftadır gece çok geç geliyor sabah ise çok erken gidiyordu.Onu görmüyordum.
Yine bu günlerden birinde salondan oturarak kitap okuyordum. Bir anda kapı çaldı gidip korkuyla açtım tabi ki karşımda çağanı görmeyi beklemiyordum. Çağanın gömleğinde kan izleri vardı. Ellerimi ağzıma götürdüm "Çağan noldu sana"
Sert ve soğuk bir sesle :Birşey olduğu yok Tuana "diyerek içeriye geçti.Her zamanki gibi kalbimi kırmıştı gözlerimdeki Yaşları silerek içeri gittim.

Sana gömleğimi ütülemeni söylemiştim yaptın mı?

Çağan sabah çok ateşim var yapam-

BEN SANA BENIM İSTEDİĞİM ŞEYLERI YAPICAKSIN DEMIYOMUYUM SEN NASIL OLURDA BENIM SÖZÜMDEN ÇIKARSIN TUANA!

Diye kükredi resmen gözlerimden yaş aktı.

Çağan kaç gündür eve gelmiyorsun!Belkide beni aldatı-
Sağ yanağımda hissetiğim acıyla sustum.Ve şöyle söyledi "SENIN BENIM IÇIN HAYAT KADINLARINDAN BIR FARKIN YOK TUANA!"
Duyduğum şeyle şok olurken ağzımdan bir hıçkırık koptu. Kendimi yere attım dizlerimi kendime çektim yüzümü gömdüm ve deli gibi ağlamaya başladım. Canımdan çok sevdiğim adam,uğruna herkesi karşıma alabileceğim adam bana vurmuştu.

Çağandan
Yaptığım şeylere şok olurken öylece kalakaldım.Tuana yere çökmüş deli gibi ağlıyordu hemen yanına çöktüm.Naz özür dilerim öyle söylemek istemedim sen benim için öyle değilsin tabiki. Artık bende ağlıyordum.

Naz sana vurmak istemedim ben seni Canımdan çok seviyorum lütfen yapma böyle.
Böyle olmayınca nazı kucağıma çektim ve kafasını bana yaklaştırdım.

Naz nolur ağlama

Tuanadan
Çağan beni kaldırdı ve bir şeyler söylemeye başladı.Kafamı sola çevirdim hâla ağlıyordum.

Naz nolur bana bak bebegim ben seni çok seviyorum ben sana vurmak istemedim sana öyle şeyler söyler miyim ben hic,dedi yüzümü okşarken.

Çağan 2 haftadır böylesin gece geç geliyosun sabah erken gidiyosun, zaten beni sevmiyorsun bende beni aldatabileceğini düşündüm.Ama bana vurmanı ve senin için hayat kadınlarından bir farkım olmadığını söyleyecek kadar, nefret ettiğini gerçekten düşünmemiştim:)

Dedim zorla gülümseyerek.

Naz ne olur öyle söyleme bebegim ben sadece çalışıyorum seni aldatma gibi bir durum söz konusu olamaz. Sana vurmamam ve o sözleri söylememem gerekirdi biliyorum fakat ben sinir hastasıyım Naz sen gittikten sonra olmuştu.Tabi ki bu gerekçeyle yaptıklarımın doğru olduğunu savunmuyorum fakat benide anlamaya
çalış nolur güzelim.

Naz ne olur o güzel yüzünü bana dön bebegim

Ağlamaktan şişmiş gözlerim ve aynı şekilde kızarmış dudagim ve burnumla çağana döndüm. Hayal kırıklığıyla baktım.
Çağan gözlerimden öptü ve "ağlama güzelim nolur"diye fısıldadı. Bir anda ağlayarak boynuna sarıldım.Hiç beklemiyor olucak ki şaşırdı fakat çok uzun sürmeden ellerini belime doladı. Boynuma gömüldü ve uzun zamandır duymaya ihtiyacım olduğu cümleyi kurdu.

"Seni seviyorum Naz"

Zorla evlilik+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin