Çağandan
Pişmandım deli gibi pişmandım bir anlık hataya düştüm ama bunlar bahane olamazdı biliyordum. Naz bir bebeğimizin olacağını söylemişti galiba ağzından kaçırmıştı. Kafamı dağıtmak için bara gittim o kadını görmeyi beklemiyordum. Bi anda geldi ve dudağıma yapıştı tam o sırada Tuana içeri girmişti zorla geri çekildim. Onu süzdüm bu kız gerçek olamaz. O kadar sexy duruyordu ki dudaklarını öpmemek için zor duruyorum. Yanındaki arkadaşıyla masaya geçtiler gülüşerek konuşuyorlardı. Tuana lavabo diye kalktı bende peşinden gittim. Lavabodan çıktığında beni beklemiyordu. Göğüslerimi gözüme çarpmıştı yutkundum. Bişeyler konuştuktan sonra beni ittirdi gitti sırıttım.O günden sonra Tuanayla bir daha konuşamadık. Ne kadar arasam da asla bulamadım. Ben hatamın farkındayım aşırı pişmanım şuan çocuğumuzla yaşıyor olabilirdik ama benim yüzümden ayrıydık. Tuana ülkeyi terk ettiği için boşanamamıştık hala karımdı,kağıt üstünde olsa bile.
Bu düşüncelerden sıyrılıp şirketin yolunu tuttum. Bu gün yeni ortak gelecekti ve kadınmış umarım sürtük çıkmaz.
Şirkete girdikten sonra toplantı odasına doğru ilerledim. 15 dakikadır hanım efendiyi bekliyorduk birden içeri biri girdi dondum kaldım resmen.
Oydu tuanaydı. Yıllar sonra buradaydı.
Tuanayi gostermezsem bi yerlerim siser o yüzden hemen gösteriyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla evlilik+18
Hayran KurguEskiden birliktelikleri olan fakat bazı durumlardan dolayı ayrılmak zorunda kalan iki genç,yıllar sonra zorla evlenmek zorunda kalırlarsa ne olur?