8.Bölüm- Ayrılık

1.7K 36 12
                                    

1 Ay sonra Tuanadan
Şuan gece saat 3:00"dı. Çağan hâla yoktu. Son 3 haftadır aynıydı.Beni aldattığından şüpheleniyordum ama yapmaz diye düşündüm ve uykuya daldım.Saat beş gibi yatakta bir kıpraşmayla gözlerimi açtım.Çağan gelmişti fakat bana hiç bakmadan arkasını döndü ve yattı. Bende uykuya daldım yarın ona sürpriz yapacaktım. Bu yüzden sabah erkenden kalkıp evden çıktım hazırlık yapmak için. Çağana Ülkü"ye gideceğimi mesaj attım oda işe gidecekti zaten.Pasta malzemelerini alıp eve geldiğimde anahtarımla içeriye girdim. Çok sessizdi. Mutfağa doğru ilerledim. Tezgahta şarap bardakları gördüm çok takmadım. Onları makinaya yerleştirmek için elime aldığımda bardaklardan birinde kırmızı ruj izi görmeyi beklemiyordum. Nefes alış verişim hızlandı,elimi kalbime götürdüm. Odamıza çıkıp bakmak istedim. Kapının önünde durdum. İçeri girmeli miydim?  Kendimle cebelleşmeyi bırakıp kapı kolunu indirdim. Gördüğüm manzara karşısında kalbim sıkıştı,dizlerim tutmadı resmen. Bizim odamızda,bizim yatağımızda,başka bir kadınla. Gözlerimden yaş akarken odadan çıktım. Ben ona bebeğimizin sürprizini yapacakken o.. Aşağı indim Çağan arkamdan geliyordu. Kadın bağırıyordu. Çağan beni kendine çevirdi ellerimi tuttu. Hemen ellerimi çektim gözlerinin en derinine baktım. Duygularını görmek istercesine,sadece fısıldadım " Çağan sen ne yaptın " dedim zorlukla. Pişmanlıkla bakıyordu. Gerçekten pişman mıydı? Sadece gözlerime bakıyordu.

Bebeğimide alıp gidicem burdan sende bu sürtükle sevişmeye devam edersin,dedim yukarı çıkarken.

Arkamda kalakaldı. Hemen yanıma geldi ben eşyalarımı toplarken.

"Ne diyosun naz ne bebeği"

"BANA NAZ DEMEYI KES"

Şaşkınlıkla bana baktı bağırmama şaşırdı karşısında eski Tuana yoktu.

"Naz ne olur konuşalım beni dinle lütfen"

Sinirlerimle oynuyordu artık.

"NEYINI DINLICEM BEN YOKKEN EVE NASIL KADIN ATTIĞINI MI YOKSA BEN SANA BEBEK SÜRPRIZI YAPARKEN SENI YATAKTA NASIL  BIR KADINLA YAKALADIGIMI MI ANLATICAKSIN NEYI ANLATICAKSIN"

"Naz"

"SIKTIR GIT CAGAN"

Eşyalarımı alıp odadan çıkarken parmağıma baktım. Yüzüğümü çıkarıp Çağanın avucuna koydum.

"O kıza verirsin o sever benim eskilerimi"

Arabama bindim ve Ülkünün evine doğru gitmeye başladım. Bi yandan ağlıyordum. Ülküyü aradım.

"Alo"

"Efendim bebegim Naz sen agliyo musun?"

"Ülkü evine geliyorum sonra konuşuruz."

Tamam aşkım bekliyorum.

Arabadan inip kapıyı çaldım. Ülkü halimi görünce çığlık attı.

Anlatmaya başladım.

"Vay şerefsiz sen ağlama aşkım. Sen onu boşver bak  burda minicik bir bebişimiz var. Hadi gel dışarı çıkalım."

Ülkü saçmalama.

"Yaa hadi Naz kafan dağılır"

Of Ülkü tamam.

"Hadi hazırlanalım"dedi heyecanla.

Tuana kıyafet:

Tuana kıyafet:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zorla evlilik+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin