Yetimhane açılalı artık birkaç ay oluyor.
Kabul etmeliyim ki çocuklar artık o kadar da sinir bozucu gelmiyor.
Hange de burada olduğu için olabilir bilmiyorum ama evli çocuklu yaşlı bir adam gibi hissediyorum.
Yani, huzurlu.
Hange: "Bay Ackerman?"
Bunu duyunca bir kaşımı kaldırdım. Son zamanlar biraz yoğun geçiyordu, yetimhaneden başka işlerim de olduğu için. Hange neden birden böyle dalmıştı şimdi bana?
Levi: "N'oldu Hange?"
Hange: "Bugün nasılsınız?"
Levi: "Her zamanki gibiyim?"
Hange: "Öyle mi... Ben biraz daha farklı olursunuz diye düşünmüştüm."
Levi: "Neden?"
Hange: "Neyse boşver, ben kahvaltı hazırlayacağım."
Levi: "Yardım edeyim mi?"
Hange: "Yok, otur sen."
Hange, bana gülümsedi ve kalkıp mutfağa gitti. Ben de bilgisayardaki işime döndüm. Erwin ile şirketin işleri hakkında konuşuyorduk.
Aradan birkaç saat geçti. Çocukların hepsi kendi halinde takılıyordu.
Derken, Hange mutfaktan seslendi.
Hange: "LEVI! Çikolatalı sütümüz bitmiş, gidip alır mısın?"
Levi: "TAMAM."
Oturduğum yerden kalktım, ceketimi giydim ve cüzdanımı aldım.
Çikolatalı süt için dışarı çıkıyorum. Sanki çok ihtiyacımız olan birşeymiş gibi.
Hange'nin anlatımıyla
Hange: "Gençler, durum vahim. Levi kendi doğum gününü unutmuş."
Bunu söyledikten sonra bütün çocuklar 'neee? Nasıl?' şeklinde şaşırdılar. O halleri çok tatlıydı! Neyse, odaklanmak lazım şu an.
Hange: "Ama biz onun dostları..."
Mikasa: "Ailesi!"
Hange: "... Ailesi olarak onun için bir doğum günü sürprizi yapacağız! Levi'ın marketten dönmesi uzun sürecektir, yine de elimizi çabuk tutalım!"
Böylece sürpriz için hazırlıklara başladık.
Ben, Sasha ve Connie pasta yaptık. Historia ve Armin süslemeleri hazırladılar. Reiner ve Bertholdt masayı kurdular. Mikasa, aldığımız hediyeleri düzenledi. Annie, Ymir ve Marco Armin'lere yardım ettiler.
Jean ve Eren de diğerlerine yardım etmeye çalışırken sadece kavga ettiler.Eserimize son kez baktık. Aman Tanrım... Çok güzel yapmışız!
İşimiz bittiğinde kapı zili çaldı.
Historia gidip kapıyı açtı.
Hepsi: "SÜRPRİİİİİZ!"
Levi olduğu yerde kaldı. Şok olduğu her hâlinden belliydi. Kızardı, gözleri büyüdü. Kendi doğum gününü unutmuştu, bizim kutlamış olmamız onu etkilemişti. Gözlerinin dolduğunu görebilmiştim ama hemen işaret parmağının sivri kemiğiyle iki gözünü de sildi.
Levi: "Ne gerek vardı..."
Hange: "Olur mu öyle şey! Tabiki gerek vardı!"
Mikasa: "İyiki doğdun Levi dayı."
Hange: "İyiki doğdun bebeğim."
Biraz kısa oldu biliyorum ama Levi'ın doğum gününe özel bir bölüm yazmak istedim... 🥹
İYİKİ DOĞDUN LEVİ!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bekar Bir Babayım!
FanfictionLevi Ackerman bir yetimhane müdürü ancak yetimhanede yaşayan on iki çocukla düşündüğünden daha samimi bir ilişki kurmuş bulunuyor! Komedi odaklı, 'Çocukluk' adlı Türk dizisinden esinlenilerek yazılan, One Shot tadında bir kitap. Angst ya da başka r...