*2 yıl sonra*
Evet artık Hogwarts'ta 4,-e gidiyordum. Draco ile yeniden sevgili olmuştuk ve ailem bunu öğrendi. Beni başka okula göndereceklerdi ve daha yıl ortası! Yıl sonunu beklemediler şefersizler.
Draco-"gidiyor musun sevgilim?"
Arianna-"şimdilik. Yeniden görüşeceğiz. Hatta bak ne diyeceğim. İkimizde 7-ci sınıfı bitirince Hogsmade'e görüşelim. Ne dersin?"
Draco-"sen çok zekisin sevgilim! Tabiki evet derim. Hangi okula gidecektin sen?"
Arianna-"Durmstrang."
Draco-"benim hep gitmek istediğim okul. Ama orada şimdi erkekler vardı nolacak?"
Arianna-"unuttun galiba ben Hogwarts'ın Slytherin binasının kurucusu Salazar Slytherin'in soyundan gelen çataldil, Slytherin Krallığının Prensesi İsabel Arianna Slytherin'im."(yazar notu: aklıma şey geldi- Ben Valide-i Muazzama Ümmül Müminin Sahibetül Makam Valide-i Kebir Valide-i Maktule Kösem Sultanım. Ezberlemiştim bunu Google'dan yazmandım :))
Draco-"ay canım sevgilim."
Amaris-"gelsene artık ağaç olduk burada!"
Arianna-"hoşçakal sevgilim."
Draco-"SENİ SEVİYORUM BUNU UNUTMA!"Okuluma geldiğimde Büyük Salon'da ziyafet vardı. İgor Karkaroff beni güzel karşıladı.
İK-"bu gün aramıza Salazar'ın soyundan olan İsabel Arianna Slytherin katılıyor. Umarım onunla iyi anlaşırsınız."
Bir kaç gün sonra bu okula alıştım. Hogwarts'ta Quidditch'te arayıcıydım. Ama şimdi oynamıyordum. Bildiğime göre de takımın arayıcısı'nın ayağı kırılmıştı. Ben de takıma arayıcı olarak girmek istiyordum. Ve öylede yaptım.
Arianna-"İgor Karkaroff?"
İK-"Buyurun bayan Slytherin?"
Arianna-"duyduğuma göre Quidditch takım arayıcısı'nın ayağı kırılmış. Ben de diğer okulda arayıcıydım. Beni-"
İK-"Tamam olur bekle takım başkanını çağırayım."-"buyurun Karkaroff?"
İK-"bayan Slytherin bizim yeni takım arayıcımız."
Tom-"ben Tom Avery. Quidditch takım başkanı memnun oldum."
Arianna-"ben İsabel Arianna Slytherin. Ben de memnun oldum."
Tom-"Quidditch dünya kupası ve Üçbüyücü turnuvası yakında başlıyor. Quidditch dünya kupası için antrenmanlar yarından başlıyor. Derslere girmeyeceksin. Sadece Büyük Salonda bekle. İstersen Sahanın orada da bekleye bilirsin."
Arianna-"tamam. Hoşça kalın Karkaroff."Odama gidip uzandım. Dünya kupasında oynayacağım ya! Acaba üçbüyücü turnuvasına katılsam mı?. O kadar savaşlara çıktım bence katılsam bir şey olmaz. Ama yaşım yetmez ki. Olsun ben Slytherin'im ailem izin alır.
Ertesi gün hemen kalkıp Quidditch formamı giydim ve Büyük Salon'a indim. Bir şeyler tıkıştırıp sahanın önüne gittim. Bir kaç dakika sonra takım geldi.
Tom-"günaydın, bakıyorum da erkencisin."
Arianna-"ah, evet bekletmek istemedim ama ben bekledim."
-"artık başlasak mı Tom?"
Tom-"doğru diyor hemen başlayalım ve Dünya Kupasını biz kazanalım!"
Arianna-"hadi o zaman."Akşama kadar Quidditch oynadık. Bana benim gerçekten çok iyi arayıcı olduğumu söylediler.
-"helal be çok iyi oynuyorsun."
-"evet gerçekten çok iyi."
Tom-"biz seninle kazanırıs ve kupayı."
Arianna-"teşekkür ederim."Bir kaç gün böyle antrenman yaptık ve o gün geldi. Dünya Kupası yarışması bugündü.
Belki bu gün tiribünlerde Draco'yu görürüm. Amin. Bu arada Viktor Krum ile arkadaş olmuştuk.Tribünlerde Draco'yu gördüm. Bana gülümsüyordu. Hemen ben de ona karşılık gülümsedim. Dünya Kupasını biz kazanadık!
Üç büyücü turnuvasına katılmak için Hogwarts'a gelmiştik. Bir kaç ay sonra orada olmak mükemmel bir his.
AD-"şimdi de kuzeyli dostlarımız! Durmstrang 'in gururlu öğrencileri ve onların müdürleri İgor Karkaroff'u selamlayalım lütfen!"
Ben önde gidip deli deli hareketler yapanlardan değildim. Viktor önde, arlasında ben, arkamda da İgor Karkaroff vardı. Yolda Slytherin masasının yanından geçiyorduk. Gözüm Draco'yu aradı. Gözlerimiz buluştuğunda gülümsedik. Beni görünce Sözde Altın Üçlü'nün konuşmasını duya biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz aşk | Draco ile hayal et
Fanfictionİki düşman Kraliyet... Zamanla birbirine düşman olan 2 genç birbirine aşık olur. Kendilerine yeni bir yol mu çizecekler, yoksa birbirlerini bırakacaklar mı?... Draco Malfoy ile hayal et