Bölüm: 9 (FİNAL)

121 9 7
                                    

*İyi  sonla bitiyor*

*8 yıl sonra*

Beş tane ikiz erkek çocuklarımız yine anlaşamıyordu. 11 yaşındalar anlaşamıyorlar ya. Bu arada onlara Hogwarts mektubu geldi kendileri gitmek istemedi. Biz de seçimlerine karışmadık.

Scorpius-"Hyperion o benim ayakkabım git kendininkini bulsana ya."
Hyperion-"ama bu benimki seninki değil."
Draco(çocuk)-"ikiniz de susun o elinizdeki benim ayakkabım"
Lucius(çocuk)-"tanrım o benim!"
Ploudos(çocuk)-"zurnanın zattiri zort zort zattiri zort zort olduğu yere getirdiniz beni onlar benim bı kere."
Arianna-"çocuklar yeter! Hamile hamile delirtmeyin insanı! Hepiniz odanıza gidiyorsunuz! Ve ayakkabilarınızı arıyorsunuz. Hanginiz bulamasa bu ayakkabı onunki olacak büyük ihtimal."
Draco-"annenizi dinleyin! Draco hadi gidin!"

Draco-"bu bizim altıncı çocuğumuz doğduktan sonra 1 tane daha çocuk yapalın mı?"
Arianna-"Quidditch takımı mı kuracaksın Draco? Saçmalama."
Draco-"hadi ama 1 tanecik. Küçük küçük adımlar atıcak, bıcık dıcık abıcış tıkış anne baba diye evde kendi kendine tıpış tıpış yürücek lütfen lütfen. Aşkım bitanem."
Arianna-"bakarız."
Draco-"hatırlar mısın bilmiyorum ama ilk defa ilişkiye girdikten sonra çocuklarımıza isim düşünüyorduk. Sen de kızımız olursa ona Valentina ismi koymak istiyordun."
Arianna-"hatırlamaz mıyım? Valentina koycaz işte."
Draco-"tama-"
Scorpius-"ANNE AYAKKABI BENİMKİYMİŞ VER HADİ GEÇ KALICAZ ŞİMDİ"
Draco(çocuk)-"hadi hadi çabuk."
Arianna-"John çocukları futbola götür."
John-"tamam efendim."

Çocuklar gittikten sonra Draco ile kanepede oturup film izlemeye başladık. Birden suyum gelmeye başladı.

Arianna-"DRACO SUYUM GELDİ ÇABUK DOĞUM İÇİN HAZIRLADIĞIM ÇANTAYI AL ÇABUK!"
Draco-"THOMAS ARABAMI HAZIRLA OLABİLDİĞİNCE ÇABUK HASTANEYE GİDİYORUZ!"

Malikanede adeta kargaşa çıkmıştı. Draco ile birlikte hastaneye gittikten bir kaç saat sonra doğuma aldılar.
Doğum bittikten sonra bebeğimi kucağıma verdiler. Tanrım çok şirindi. Bir kaç saniyelik bir bebek.. doğum günü 22 Haziran 2009..

Draco-"bu bizim kızımız. Tanrım kızım oldu!"
Arianna-"Valentina olsun."
Draco-"2-ci isim Nyx olsun mu?"
Arianna-"Valentina Nyx Malfoy."
Draco-"Valentina Nyx Malfoy... Kızımı kucağıma verebilir misiniz bayan Malfoy?"
Arianna-"alın bay Malfoy."

Eve geldikten sonra çocuğu emzirmeye başladım. Draco yanıma geldi.

Draco-"düşündüm de 7-ci bir çocuğumuz da olsa süper olmaz mı?"
Arianna-''Draco sence çok fazla değil mi?"
Draco-"bıraksan senden 10 çocuk bile yaparım."
Arianna-"hele bi Nyx 1 yaşına girsin bakarız."
Draco-"sana ne yapsam 7-ci çocuğa razı olursun aşkım bitanem."
Arianna-''Draco bakarız dedim işte.''

Beni kendine çekti ve dudağıma minik öpücük kondurdu.

Arianna-"bebeğın gözü önünde de yapma ve adam."
Draco-"o daha bebek bişey olmaz."
Hyperion-"ANNEĞ YOKSA BEBEK Mİ YAPTIN?"
Arianna-"aaa çok ayıp. Ama evet bak kız kardeşin Valentina Nyx."
Draco(çocuk)-"bizsiz isim mi seçtiniz anne?."
Draco-"evet iyi yapmışız."
Draco(çocuk)-"kapa çeneni sarı çiyan."
Draco-"sus lan pezevenk ben olmasaydım sen olmazdın!"
Arianna-"Draco ikiniz de susun! Bakın aranızda en iyi çocuk Scorpius."
Scorpius-"gördünüz mü ben en iyinizim."
Arianna-"şaka yaptım."
Ploudos(çocuk)-"AA yeter kafam şişti rahat dursanıza ya."
Arianna-"gidin üzerinizi değiştirin. Aşçılara söyledim yemek hazırlasınlar bir azdan yemek yiyecez."

Bir azdan Lucius(çocuk) elinde benim günlüğünle yanımıza geldi.

Lucius(çocuk)-"anne ilişkiye girmek ne demek? İlk defa 15 yaşında girmişsin."
Draco-"nasıl? Sen bunu nereden biliyorsun?"
Lucius(çocuk)-"bu defterde yazılı."
Arianna-"sen hu defteri nereden buldun?"
Lucius(çocuk)-"babamla kaldığın odada masanın üstünde buldum. Merakıma yenik düştüm."
Arianna-"sen bizim odamızda ne arıyordun?"
Lucius(çocuk)-"suyum kalmıştı."
Draco-"tamam her şey açıklayayım açıksözlü olmak gerekirse benim annenle ilişkiye girmem sevişmemiz manasına geliyor."
Arianna-''Draco o daha çocuk yaşına uygun olmayan şeyler söyleme."
Draco-"hayır Arianna onlar artık çocuk değil."
Arianna-"defteri bana ver ve bir daha okuyayım deme Lucius."
Lucius(çocuk)-"tamam anne özür dilerim."
Hyperion-"şu an şu tevizyonu bile yerim bana yemek verin."
Draco(çocuk)-"anne televizyona baka baka yesek olur mu lütfen."
Arianna-"hadi bu seferlik öyle olsun."

Çocuklar yemeğini yerken Draco ile birlikte odaya çıktık. Bebeği yatırırken aramızda bu diyalog geçti.

Arianna-"Draco 11 yaşındaki çocuğa sevişmenin ne olduğunu söylediğinin farkında mısın sen?"
Draco-"evet?"
Arianna-"onun yaşı daha böyle şeyler bilmesi için çok az. En az 16-17 yaşında olması gerek."
Draco-"farkındaysan senle ilk defa 15 yaşındayken seviştik. Yani 11 yaşındaki çocuk bile bilir. Hem de açıksözlü olmak gerek değil mi?"
Arianna-"of Draco."
Draco-"hadi kızımızı uyutalım."

*1yıl sonra*

Kızımızın doğum günü partisinden dönüyorduk. Eve dönüp her kesi uyuttuktab sonra Draco ile uzandık.

Draco-"bundan tam 1 yıl önce bana senden yeni bir çocuk isteyince çocuğumuz bir yaşına girsin bakarız demiştin. Kızımız da kreşe gidiyor. İkiz çocuklarımız da futbola gidiyor. Eee? Ne dersin?"
Arianna-"çok mu heveslisin?"
Draco-"düşünemeyeceğin kadar çok."
Arianna-"tamam kabul."
Draco-"ger-"
Arianna-"karşılında kredi kartıma 10000 isterim."
Draco-"yeni çocuğu 10000 için yapacaksak hiç yapmayalım."
Arianna-"gerçi seni özlemedim değil. Tamam karşılıksız. Yeni çocuk yapıyoruz!"
Draco-"aslında şu an da yapa biliriz."
Arianna-"yarın söz."
Draco-"tamam."

Ertesi sabah çocukları futbola ve kızımızı kreşe gönderdikten sonra yatak odamızda telefonula uğraşmaya başladım.

Draco-"çocuk olmazsa seni yine sikeceğim."
Arianna-"ben kabul."
Draco-"çocukların bekıcılarından birini arıyorum akşama kadar uyuyacağımızı söyleyeceğım diğerlerine de söyler. Çocuklar bizi sormasın."
Arianna-"tamam."

Draco bakıcıyla konuştuktan sonra yanıma uzandı.

Draco-"hayatımda geçirdiğim en güzel günlerden birisi oldu bu gün."
Arianna-"açıksözlü olmak gerekirse bunu özlemiştim."
Draco-''istersen hemen şimdi yine yapa biliriz."
Arianna-"yeterince yorulduk, gerek yok. Sonra."
Draco-''nasıl istersen."

İkimzde çıplak şekilde akşama kadar uyuduk. Akşam yemeği saati gelince kalktık, üzerimizi giyindikten sonra aşağıya indik.

Ploudos(çocuk)-"anne neden uyudunuz?"
Arianna-"dünden sonra ikimiz de yorgunduk siz gittikten sonra uyumaya karar verdik."
Scorpius-"kız kardeşimiz ne zaman gelecek?"
Arianna-"şu an yolda olmaları la-"

Birden salondan kızımızı  sesleri duyuldu.

Nyx-"anne baba abilerim ben geldiiim."

Draco koşarak salondan onu getirdi.

Draco-"kreş nasıl geçti kızım?"
Arianna-"ay ben kızımı çok özledim."

Diyip onu öptüm. Hyperion kıskanıp konuşmaya başladı.

Hyerion-"E peki biz?"
Arianna-"sizi de özledim."

Diyip hepsini tek tek öptüm.

*2 hafta sonra*

Bu gün karnımda aşırı fazla ağrı vardı. Dayanılabilecek değildi. Draco beni hastaneye götürdü.

Doktor-"tabrikler Bayan Arianna! Hamilesiniz!"

Huhuuu bu da bitti. Arada buna Hogwarts'ta yaşadıkları güzel anıları ve evlendikleri bölumleri yani kısaca mutlu anılarını paylaşırım. Özel bolüm olarak. Hikayeme eleştri yapmak isteyenler bana yaza bilir. Öpüyoruummm❤️❤️❤️❤️❤️

Umutsuz aşk | Draco ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin