LV-"artık aramızdan biri olacaksın bir kaç dakika içinde."
Arianna-"SEN KENDİNDEN DAHA GÜÇLÜ VE SOYLU PRENSESE NASIL BÖYLE SÖZLER SÖYLERSİN?! ÇOK BEKLERSİN! ŞİMDİ BİRİSİ GELECEK VE BENİ BURADAN ALACAK!"
LV-"ah ne kadar çaresiz.. Burada bizden başka birisi yok! Ve bizden olmak zorundasın aptal!"
Arianna-"ÖLERİM AMA SİZDEN OLMAM! AİLEME, SOYUMA İHANET EDEMEM GERİZEKALI KELTOŞ!"Bir anda aynı birinci sınıfta erkekler yatakhanesinde yaşandığı gibi gök gürlemeye yeraz kalsın yarılacak duruma geldi. Tanrım! Gökten Zeus inmişti. Arkasında Athena(kızı) vardı. Onların buraya gelmekte maksadı neydi?!
(Zeus "Tanrıların ve İnsanların Babası" ve Yunan mitolojisinde en güçlü ve önemli tanrıdır. Roma'da Jüpiter olarak da bilinir. Göklerin, şimşeklerin ve gök gürültülerinin tanrısıdır. Ayrıca onu "God Of Sky" Semanın Tanrısı adlandırırlar. Athena, Yunan mitolojisinde zekâ, sanat, strateji, ilham ve barış tanrıçasıdır. Roma mitolojisinde Minerva ile eşit kabul edilir. Babası Tanrıların başı Zeus, annesi ise Zeus'un ilk karısı olan hikmet tanrıçası Metis'tir.)
Zeus-"Onu rahat bırak!"
Athena-"Lanetlenmeden soylumuzu bize geri ver!"
Zeus-"Aksi takdirde sizi dünyaya geldiğinize pişman ederim, burayı başınıza yıkarım!"
LV-"Z-zeus. Tanrım! O bizden olmak zorund-"
Athena-"Değil! Onu alıyorum, bir daha ona dokunmaya kalkmayın!"Athena beni alıp labirentin başladığı yere geri döndürdü.
Arianna-"Cedric'i de alalım lütfen!"
Arthena-"nasıl istersen güzel kız."
Zeus-"kızım seni yarın sarayıma getirecek ve her şey konuşacağız."Cedricle birlikte beni labirentin başladığı yere geri döndürdü.
Bir anda cedricin babası geldi oğluna sarıldı. Ben de annemlerin yanına koştum.
Amaris-"aferin bizim güzel kızımıza."
Arianna-"beni korumaya çalışırken öldürüldü. Beni yenidem Hogwarts'a yazdırın baba lütfen yalvarırım."
Oscar-"yazdıracağız kızım sen bunu hak ediyorsun."
Amaris-"sana yaptıklarımızı düşündük ve bu hareketlerin yanlış olduğunu anladık. Özür dileriz. Bundan sonra sana soğuk davranmayacağız. Ne sana ne ablana."
Arianna-"sizi seviyorum."
Oscar-"buradan Hogwarts'a önceler kaldığın odaya döneceksin gelecek yıl."
Amaris-"şimdi saraya döneceğiz."
Arianna-"size olanları anlatacağım."
Oscar-"tamam kızım"Saraya döndükten sonra annemlere olayları anlattım.
Amaris-"bizim sana söylememiz gereken şeyler var."
Oscar-"senin annen baban biz değiliz. Senin anne babanın da korkunç bir savaş sonrası öldü. Tanrıça oldukları için şimdi de yaşayan Athena sana annelik yapmak istedi fakat böyle bir mümkün olamayacağı için onlardan sonra tanınan ve soyumuz hala devam eden aile olduğumuz için biz seni evlat edindik. Senin ölen anne baban ikisi de Zeus'un soyundan geliyor ve soylarında olan her kes onlar için çok önemlidir. Sen de onun soyundan geldiğini için tehlike altında olduğun zaman seni en sevdiği kızı Athena koruyacak. Bunu Zeus'un insanların öğrenmesini istemediği sürece bilinmeyecek. Sen hala bir Slytherinsin tamam mı? Bu arada senin ölen annenin ismi Selen kendisi nefret, babanın ismi ise Ploudos şefkat Tanrıçası."
Amaris-"bunu anlamak zor biliyorum ben de Nott olduğumu düşünerek büyütülen bir Black'im."
Arianna-"ard arda böyle şeyler yaşamak ne kadar zor."
Oscar-"yarın Athena ile birlikte göklere Zeus'un sarayına gideceksin hadi git şimdi yat saat 12."
Arianna-"iyi geceler."Sabah beni dadım Belle uyandırdı. Saat daha erkendi, 7-di. Beni şimdiden hazırlıyordu. Kalkıp banyoya girdim. Üzerimdekilerden kurtuldum ve Belle'i çağırdım. Vücudumu ve saçımı yıkadıktan sonra ikinci dadım Lily geldi ve makyajımı yapmaya başladı. Aynı zamanda da Belle benim saçımı yapıyordu. Lily bana çokta makyaj yapmadı doğal güzelliğim olduğunu söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz aşk | Draco ile hayal et
Fanfictionİki düşman Kraliyet... Zamanla birbirine düşman olan 2 genç birbirine aşık olur. Kendilerine yeni bir yol mu çizecekler, yoksa birbirlerini bırakacaklar mı?... Draco Malfoy ile hayal et