MySavior: BAB 6

9.2K 515 23
                                    

Najah Umairah terbaring kaku di tempat duduk belakang kereta buruk ini, dia menangis teresak-esak mengenangkan nasib dirinya yang telah menjadi hamba seks dua orang manusia durjana ini. Hampir sejam mereka bergilir-gilir melakukan perbuatan keji itu. Bukan saja merogolnya tetapi juga meliwatnya, dia diperlaku seperti binatang. Membuatkan jiwa Najah semakin terseksa apabila mereka melakukan perbuatan itu sambil membuat rakaman video. Malah seluruh tubuh Najah juga di gigit oleh mereka hingga meninggalkan lovebite, lebih 10 gigitan ada di tubuh badan Najah.

"Mana kita nak humban dia ni. Aku dah puas ni." Kata penjahat kedua sambil memakai seluar. Dia tak mahu kejahatan mereka di kesan oleh orang kampung.

"Tempat kita jumpa dia tadi la. Humban je dia dekat dalam semak tu." Kata Penjahat pertama sambil menghapuskan bahan bukti pada tubuh badan Najah.

"Okay cun. Aku tak sangka sedap anak dara ni." Kata penjahat kedua sambil meraba seluruh tubuh badan Najah.

Teresak-esak Najah menangis kerana menahan kesakitan yang teramat di bahagian alat sulitnya. Mereka masih tak berhenti menghenyak tubuh kecilnya ini.

"Oi! Perempuan kau dengar sini! Kalau kau report polis atau beritahu orang kampung dan juga keluarga kau pasal ni. Aku tak teragak-agak bunuh keluarga kau dan sebar video ni. Faham?!" Tengking penjahat pertama memberi amaran keras sambil menarik kuat rambut panjang Najah. Dia sengaja mempertontonkan rakaman video ketika sedang beraksi tadi kepada Najah.

Najah menutup mata sambil menangis. Tak sanggup dia melihat video itu. Dia berasa dirinya sangat jijik dan kotor. Apakah perasaan ibu apabila mengetahui anak gadisnya ini telah dijadikan hamba seks oleh dua orang lelaki syaitan ini? Pasti ibu berasa sangat malu.

"Dah sampai. Pergi la humban dia ke dalam semak tu sebelum orang datang." Kata Penjahat kedua, dia memberhentikan kereta di tepi tebing sungai, tempat asal mereka menculik Najah.

"Jom! Kau ingat pesan aku tadi! Kau beritahu orang, aku bunuh kau!" Ugut penjahat pertama nada suara kasar sambil dukung  Najah keluar dari kereta ini. Dia membawa Najah ke kawasan semak yang dipenuhi daun lalang yang tinggi hingga paras pinggang.

Tubuh kecil Najah di humban tanpa belas kasihan ke dalam kawasan semak ini. Sebelum penjahat pertama beredar dia membuka soletap di mulut Najah dan juga ikatan tali yang mengikaf pergelangan tangannya. Sempat penjahat itu menendang belakang Najah sekuat hati sebelum berlalu pergi.

Najah meraung sekuat hati sebaik saja penjahat itu berlalu pergi meninggalkan dia di dalam keadaan baju kurung dan kain  yang koyak. Rambut yang kusut masai dan wajah yang lebam akibat di tampar berkali-kali.

"Arghh!! Ya Allah kenapa semua ni jadi dekat aku." Merintih Najah sambil baring mengiring di dalam semak samun menahan kesakitan fizikal dan jiwa. 

"Ibu... ibu... ibu... maafkan Na." Semakin kuat Najah menangis apabila dia terkenang raut wajah ibunya yang sedih jika mengetahui keadaan dirinya yang telah di rogol secara bergilir-gilir oleh dua orang manusia durjana selama sejam..

"Ibu, Na dah tak suci! Na dah kena rogol!" Meraung Najah duduk sambil memeluk kepala lutut, beberapa kali dia menghantukkan dahinya pada kepala lututnya. Jiwanya sangat terseksa ketika ini. Macam mana dia ingin meneruskan majlis perkahwinan yang akan berlangsung pada hujung bulan ini? Adakah Faiz sudi menerima dirinya yang jijik dan tak ada dara ini? Najah menangis dan terus menangis mengenangkan nasib dirinya yang di uji dengan ujian sangat berat sehingga dia berasa tak mampu menghadapinya.

 Macam mana dia ingin meneruskan majlis perkahwinan yang akan berlangsung pada hujung bulan ini? Adakah Faiz sudi menerima dirinya yang jijik dan tak ada dara ini? Najah menangis dan terus menangis mengenangkan nasib dirinya yang di uji dengan uji...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
PELINDUNG BIDADARI (BAKAL TERBIT)Where stories live. Discover now