_
Yaşamak mı? Hayatımda duyduğum en saçma kelimeydi. İnsanlar bu kelimenin arkasına sığınınca çok acınası duruyorlardı.
Özellikle de o kelimeyi bütünleştirince. "Yaşamak istiyorum. " evet ben de bunu sürekli kullanmış acınası insanlardan biriydim.
Yaşarken boğulan biri neden yaşamak istesindi ki? Yaşarken nasıl boğulabilirdin ki? Balıklar bile kendi yaşam alanlarında boğulmazken bir insan neden yaşam alanında boğulurdu?
Bunu kurtarıcıma binlerce defa söylemiştim. Boğulsamda. "Chulsoo hyung, yaşamak istiyorum. "
Belki de Tanrı bu yüzden kinlenmiş ve hyungun hafızasından silmişti beni. Çünkü yalvaracağım kişi Tanrı iken ben O'nun yarattığı insana yalvarmıştım.
Kurtarıcım gitti sonra. Ben kirlendim, kendi kanımda boğuldum bu sefer. İğrendim kendimden, kaçtım herkesten. Ölmeye çalıştım. Onu da yapamadım. Chulsoo hyung gelecekti ne de olsa.
Sonra hamile olduğumu öğrendim işte o zaman başladı kendi kanımda boğulmalarım. Düşürmek için her şeyi yaptım. Ölmesi için her şeyi yaptım. Yaşamamalıydı.
Ama yaşadı. Tanrı benimle dalga geçti, Tanrı beni cezalandırdı ve öyle de böyle de yaşadı.
Bu sefer kendime söz verdim. Onu koruyucu bir aileye verecek ve gidecektim. Tanrımın yanına gidecek ve hesap soracaktım O'na.
Neden O'nlar değil de ben? Neden ben bunları yaşamak zorundayım? Onların yaptığı benimkinden daha mı hafif bir şey? Ben sadece kurtarıcıma yalvarmak istedim. Ben sadece yaşamak istedim.
Ama bunu da yapamadım. Bebeğim kollarım arasına konunca iğrenemedim O'ndan. O kadar masum ve temizdi ki veremezdim kimseye, bırakamazdım O'nu.
Benim yeni kurtarıcımdı O. Tanrı'ya inat yeni Chulsoo'mu O yaptım.
Büyütmeliydim. Ne olursa olsun büyütmeliydim.
Ama trajikomik bir şey söyleyeceğim ki, büyütemedim. Bebeğimi 2 yıl sütümle besledim. Hırsızlık yaparak çaldım bezlerini ama büyütemedim.
Şimdi de kucağımda sımsıkı sarılmış ve titriyordu. Son kez öpmek için yeltendim ama yapamadım.
Kucağımda değildi. Ve ben gerçek anlamda boğuluyordum. Bebeğim kollarımda değildi. Başarmış mıydım? Acı çekiyor muydu?
Bu sefer inanıyordum ki Tanrı benim yanımda olmasa da bebeğimin yanındaydı. Eminim benim aksime acı çekmeden alacaktı kendi yanına.
Boğulmalarım arasında gözlerim aralandı ve gördüm O'nu. Gözlerimiz değdi birbirine. Rüya olduğunu düşündüm. Ama ne olduğuna karar veremeden tekrar kapandı gözlerim.
Tek bildiğim gerçek, Chulsoo'm yine kurtarmıştı beni.
_
Riki / Heeseung
Heeseung?
- 18.23√√
Şaşırmışsındır
Farklı bir yerde uyanınca
Ben Riki
Nishimura Riki
Sahilde yardımcı olmuştum
Kaldığın yerde rahat ol