_
Taktığı lakap yüzünden çilekli bir turta yapmıştım Chulsoo hyunguma. Eğer ki bunu yerse daha güçlü olur, beni korur ve hem, hem tadımı da almış olurdu. Sonuçta ben çilekli turtaydım öyle değil mi?
Görünümü biraz çirkin olsa da turtama bakıp bahçede otururken kıkırdıyordum kendi kendime. Hyung kesinlikle çok sevecekti bunu. Bayılacaktı hatta.
Kıpır kıpır olan kalbimle yerimde duramıyor ve ayaklarımı sallıyordum sürekli. Hyung'u beklerken daha da çok geriliyordum. Gerilmekten acıktığım için de şimdi turtayı indirecektim mideye.
Tekrardan turtama indirdiğim bakışlarımla dolan yanım sayesinde salisesinde geri kaldırmıştım başımı. Hyung geldi diye sevinirken gördüğüm yüz ile yutkunmam bir olmuştu.
Diğer tarafımda dolup omzuma atılmış bir el hissedince turtamın ağzını kapatmıştım hızlı hızlı. Onu korumalıydım. Hyung'a yapmıştım işte. Bu pislikler yüzünden zarar almamalıydı.
Omzumdaki el bulunduğu yeri okşarken altımdaki eteği biraz daha çektim aşağı doğru. Tek dileğim hyung'um, kahtamanım, Chulsoo'm gelsin ve beni kurtarsındı. Bu rahatsız edici ortamdan beni çıkarsındı. Omzum sertçe sıkılırken bileğim de aynı sertlikte tutuldu.
" Bırak kapama. "
Yutkunup ellerimi yumruk haline getirdim ve neyseki az da olsa kapamış olduğum etekle şükrettim.
" Aç şimdi dur diyene kadar. "
Gözlerim korkuyla dolarken kendi yapmamalarının bir sebebi vardı ki, pislik gibi görünmeyip beni öyle göstermek. Hâlâ yumruk kalan ellerimle durdum öylece. Ama kulağımın dibinde hissettiğim sesle teslim oldum.
" Sana güzelce demişken yap. "
Kim Yujun. Arkamda hissettiğim bedenle kafamı hızlı hızlı sallayıp eteğimin pilelerini tuttuğumda yanımda oturan beden sertçe yere savruldu bi anda. Kafamı kaldırdığımda Chulsoo'mu görmemle ağlamaya başladım. Sonunda ihtiyacım olan kahraman gelmişti.
Hepsini tek tek yerle bir ederken turtasını yavaşca kenara koyup tam zıttı bir şekilde boynuna sarıldım hızlı ve sıkıca. Bana oranla büyük elleri belimi tamamen kaplarken başımı boyun girintisine koyup kokusunu soludum.
" Gelmeyeceksin sandım... " Büzülen dudaklarımla ilgi ister gibi çıkan sesimle - ki öyleydi - kıkırdayıp okşadı bulunduğu yeri ve küçük öpücükler bahşetti saçlarıma.
" Seni asla bırakmam çilekli turtam. "
_