Part 8

17 5 2
                                    


ג'ס נחתה במהירות על הטירה ורצה פנימה, דוהרת במורד המדרגות ולחדר שלה. היא הופתעה מיד, לא מצפה את מה שראתה. אריס שכבה במיטה של ג'ס עם בד רטוב ומגולגל על המצח, לידה תום על כיסא ועם ספר כמובן. את השיער הבוער של סמי לא ראתה בשום מקום. "אריס," היא מלמלה וקרסה על הרצפה ליד המיטה. "אריס את בסדר-?" היא לחשה, מניחה יד על הלחי שלה. היא מיד הבינה שאריס בוערת בחום. "פאק- אריס-" היא לחשה לה והרימה את ראשה, פונה לתום בכעס מלא דאגה "למה לא לקחת אותה ל-"

"ג'ס" אריס לחשה וקטעה את ג'ס שהביטה בה מיד. "כן-?" היא ענתה. "אני פה."

"ג'ס אל תלכי," אריס לחשה, עיניה לא נפתחות. ג'ס לא הייתה בטוחה איך היא רואה אותה ויודעת שהיא שם..

"היא ישנה" תום ענתה על השאלה כאילו קראה את מחשבותיה.

"ישנה- למה לעזאזל לא לקחת אותה למרפאה?" היא שאלה שוב את אותה שאלה שלא הצליחה לפני כן.

"היא התנגדה. ואחרי שנשכבה במיטה שלך לא הסכימה אפילו לקום לשירותים כדי לשטוף אותה."

"מסכנה שלי-" ג'ס לחשה. "את יודעת כמה חום יש לה?"

"בשביל למדוד חום צריך להצמיד את השפתיים למצח. סמי לא הסכימה לי." תום ענתה. "את יכולה למדוד אם זה חשוב לך."

ג'ס הנהנה והרימה את המטלית. היא נשמה לרגע והצמידה את שפתיה למצח של אריס. הוא היה חם אפילו מהלחי שלה - 40 ואולי יותר. היא ניתקה את השפתיים שלה והרימה מבט לתום שחייכה אליה חיוך קטן ויודע. "אנחנו חייבות לקחת אותה למרפאה." ג'ס אמרה לה, מתעלמת מהחיוך.

"אמרתי לך כבר- ניסינו. כל פעם שהרמתי אותה היא ניסתה להפיל את עצמה. את מוזמנת לנסות."

ג'ס השחילה יד אחת מתחת לגב של אריס ויד שניה מתחת לברכיים- ובדיוק אז אריס פערה את עיניה. בדיוק כשג'ס קרובה כל כך שהיא יכלה לראות את העיניים הגדולות והבוכיות שלה.

"ג'ס-" היא לחשה בקול צרוד וג'ס הרגישה את הנשימה החמה שלה על צווארה.

"אריס אני לוקחת אותך למרפאה אם תרצי ואם לא, את בוערת מחום. לא אכפת לי אם באלך." ג'ס מלמלה בקשיחות והרימה את הגוף הלוהט של אריס על ידיה, היא קלה משציפתה.

"ג'ס" אריס לחשה שוב. היא נראתה כאילו לא התעוררה לגמרי מהחלום- או מהסיוט.

"כן כן- אני פה, לא הלכתי ואני לא אלך," ג'ס לחשה לה והרגישה גם את הפנים שלה לוהטות- אבל סוג אחר של חום. ומה שאריס עשתה גרם לה להתחמם אפילו יותר- אריס עטפה שתי ידיים רועדות סביבה וקברה את ראשה בעצם הבריח שלה. ג'ס קפאה לגמרי- היא יכלה להרגיש את הנשימות האיטיות והחמות של אריס ישר על העור שלה. כל גופה התמלא צמרמורת והיא לא ידעה מה לעשות עם עצמה חוץ מלהתענג על כל נשימה.

בפעם השניה ב24 שעות האחרונות אריס חיבקה אותה בעצמה. אלה בהחלט היו 24 שעות הזויות. תום העירה את ג'ס עם גיחוך קטן, שיעול כדי להשיג את תשומת ליבה ושאלה "את מתכננת ללכת למרפאה מתישהו או שהרגליים שלך השרישו שורשים?"

"אוי תשתקי," ג'ס רטנה אבל חייכה חיוך משועשע קטן. "את באה?"

תום הנהנה והתרוממה, ראשה יוצא מהספר שקראה- ספר בשם "שבעת הבעלים של אוולין הוגו".

סיפור בהמשכיםWhere stories live. Discover now