Koridorda öylesine gezinirken sınıf kapılarından birinin önünde Winter ve yanında tanımadığım bir çocukla duruyordu.Gözlerime Winter'ın çocuktan etkilenmiş duruşu gözüktüğün de içimdeki çocuğu katletme iç güdüsü kıpırdanmaya ve oynamaya başlamıştı.Hele çocuk Winter ile akşam yemeğine çıkmak istediğin de zar zor da olsa sinir ve öfkeme hakim olmaya çalışıyordum.Ben bunun ile savaşırken Winter'ın "Olur çok isterim." deyişi kulaklarımı çınlattı.Bu kız beni öldürmeye oynuyor.
Sinirle kaplı olan vücudum ile sınıfıma yöneldim.Bu anı unutacağım;hatırlayarak ve bunun yüzünden sinir problemlerimi açığa çıkartarak Winter'ı korkutmak istemiyorum.
"Hey Karina!Naber?"
Bu sesin sahibi Winter idi.Bana sesleniyor olması beni iyice delirtiyordu
"Geç kalıyorum."
"Bekle zil bile çalma-"
"Sonra konuşuruz Winter."
Onu kırmıştım biliyorum ama elimden gelebilen tek şey bu idi,Başka yapabileceğim bir şey yok.
Sınıfa girer girmez sırama koştum.Onu görmek beni içten içe delirtecekti,biliyordum.
O da benden bir kac dakika sonra sınıfa girdi.Beni arıyormuş gibi yapti ve bulunca da bir süre gözlerini bana dikti.Daha sonra sıramın yanına geldi;
"Bir sorun mu var?Yoksa kıskandın mı,hmm?"
"Hayır kıskanmadım."Delirdim.
"Hadi ama!Ben bir arkadaşımla yemeğe çıksam onu yerlerden yerle sürtecek misin?Zeck bunu hak etmiyor!"
"Zeck kim?"
"Az önce bana akşam yemeği teklif eden beyefendi."
"Aa öyle mi?"
"Evet!"
"Git Winter."
"Ne?"
"Sana git dedim Winter."
"Oh...Peki?"
Dedi ve yanımdan uzaklaştı.
Onu sadece yanımdan değil,kalbimden de uzaklaştırdığımı hissettim;Kalbinden de uzaklaştırıldığımı hissettim.
Zil çaldığın da yeniden onun yüzünü görmek zorunda olmak beni içten içe kırıyor.
Çok mu ileri gidiyorum?Daha aşk nedir bilmiyorum bile;onların arasındaki ilişkinin ne olduğunu söylemek için hâlâ çok geç.
Kapıdan içeri girdiğinde gözlerimiz kesişti ama o hemen gözlerini kaçırdı.
Neyi yanlış yapıyorum?Neden her ilişkim de batıran ben oluyorum?Belki de bir ilişki için yeterince iyi değilimdir.
Geldi ve yanıma oturdu.Ders boyunca hiç göz temasında bulunmadık;Ne o baktı ne de ben,öylece dersi dinledik.Tüm dersler ve tenefüsler boyunca sadece kafamı sıraya yaslayarak şarkı dinledim.Apocalypse;Hâlâ hatırlıyorum,konuşmamızı kuvvetleştiren o cümleyi hâlâ hatırlıyorum.Belki de yapmam gereken şey bellidir.Kafam sırada yaslanmış bir şekilde;
"Winter."
"Karina?"
"Sen Apocalypse şarkısına benziyorsun."
"Karina..."
"Hmm?"
"Boş ver uyu sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Home||Winrina★
FanfictionKarina,Winter'a karşı hislerini içine atmaya karar verdiği günden beri hisleri yoğunlaşır. "Winter ben senden hoşlanıyorum." Donuk bir suratla yüzüme bakınca reddedeceğini benden aslında nefret ettiğini ve benim ona karşi biriktirdiğim duyguların sa...