Bu sabah,Zeck ile Winter'ın 'iki aşk kuşları' adlı ilişkilerinin gerçek olduğunu düşünmeye başlamıştım.
Zeck ile aynı sınıftaydık ve bu da Winter'a olan bağlılığını çok daha kuvvetlenmesine neden oluyordu.Teneffüs çaldığın onlar dışındaki herkes dışarıya koşmuşlardı,bende dahilinde.Sınıfa geri dönerken zeck'in Winter'ın elini tutmaya cüret edebilmesi gözlerimden kaçmamak için çırpınıyordu.
"Ne?"
Şaşırdığım bedenimin iç güdüsel hareketlenmelerinden anlaşılabiliyordu.
"Vay,biricik Zeckimiz,Winter'ımıza abayı yakmış ha?"
Sessiz söylenmelerimi değil onlar,ben bile duymakta zorluk çekiyordum.
"Bu ateşi onu öldürerek söndüreceğim."
Söylediklerim elbet yalandan farksız gelebilirdi tonlarca insana,lâkin intikam konusunda bir okadar da ciddi ve düzenliydimdir.Gerçi yaparmıydı ki bunu Karina?Değil mi,sonuçta karina değil birini öldürmek saçına dokunmaya kıyamazdı;o insan sevdiği kişiyse eğer,bunu yapmazdı.Zeck,sevdiğim biri değil.
Ama Winter Zeck'in kuzeni olduğunu söylemişti.Etkileyici yalanına kanmak oldukça aptal hissettirmişti.
Birşey yanlarına doğru sürüklüyordu,ellerime sakin olmasını emretmeye çalışırken parçalanıyordum.
"Winter'ı bırak ihtiyar."
İkiside hızlıca bana baktı.
"Bırakmazsam ne sikim yaparsın orospu çocuğu!"
"Ağır ol."
Sıkmaktan neredeyse kanatmak üzere olduğum ellerim kendi kendine oynasana da bu bana ateşli bir zevk veriyordu.Bu sefer ben değilde ellerim bana karşı koymaya çalışıyordu.Sürtüğün yüzüne sert bir tokat yapıştırdığım da üstümden akan soğuk terlerin rahatladığını hissedebiliyordu her bir yanım.
"Seni fahişe kadın sen ne-"
"Ağzını tut Zeck ateşle oynuyorsun."
Sinsice güldü.Ne kadar soğukkanlı olmaya çalışsamda içim içimi yiyordu.
Elini kaldırdı,işaret parmağı ile beni göstererek;
"O ateşi senin üzerinde yakacağım sürtük."Dedi.
Bileğini tutarak;
"Beni yakamazsın zeck."dedim.
Winter ne kadar korkulu gözlerle bakarsa baksın sevgili kuzenine bunu yapmaktan zevk aldığım tartışmasız ortadaydı.Bileğini olabildiğince kanlıca sıktım.
"Ben ateşin ta kendisiyim."
"Seni uyarıyorum zeck,ateşle oynamayı kes."
Bileğini saldığım an diğer eliyle bileğini tutarak sınıftan çıktı.Tek adım atmadan Winter'ı izleyen ben ve ayağa kalkarak bana tokat atmaya hazır olan Winter sadece ikimiz vardık.
"Bu tokadı bana kuzen olduğunuzu söyleyip beni kandırdığın için kendine atmalısın Winter.Aksi takdirde bu ilk ve son tokadın olacak."
Ağırca havadaki elini indirdi ve yüzüme baktı.
"Hah..."
"Karina,sence de biz...Biz fazla zor değil miyiz?S-Sen sadece benim arkadaşımsın.Lütfen Karina git."
"Ne?Winter,dünkü olanlardan sonra nasıl gitmemi söylersin?"
Dolan gözlerimizle birbirimize baktığımızda,ikimizde bunun sahte bir son olduğunu biliyorduk ama netice de fazlasıyla kararlıydık.Neden bilmiyorum ama sanki tüm bu duygularımı boşuna tüketmiş hissediyorum.
"Yapma Karina,dünkü olanlar sadece bir tür talihsizlikti unut gitsin."
"Yapma Winter,Zeck için seni benden alma.Sana herkes olabilirim Winter lütfen sende sevdiklerimi benden tahliksizlik adlı sonuç uğruna alma."
Neden?Neden böyleyiz.Ona herşey olabilirim anlamıyormu bunu?Ona bir erkek arkadaş gibi davranabilirim!
"Winter sana centilmence davranabilirim!Bir erkek arkadaş olabilirim bu gerçeği hangi sikin yüzünden anlamıyorsun?Sadece,sadece zeck yok!"
Elini bana vurmak için havaya kaldırdığında izin verdim.
Bu ilk ve son idi.Söylemiştim,bir daha biz diye birşey yok.
"Lütfen git."
"Ay'a benzediğin için Ay'ı seviyordum."
"Üzücü ama Zeck'e benzediğin için seni seviyordum."
Bu cümleden sonra gözlerimdeki yaşları serbest bıraktım.Ne kadar aptalca değil mi?Ah ne kadar sulugözce.Arkama bile bakmadan sınıftan çıktım.Bu beni ilk ve son görüşü olacak,buna yemin ediyorum.Bunca anı ve şarkıdan sonra onu terketmeye çalışmak hunharca olacak elbet.Lâkin,bu sonu bildiğim hâlde oynadım ve kaybettim.Bu benim lanetim başka birkimsenin değil.
HOŞT WİNTER🤬
aycylek
Diğer hikayelerime de göz atarsanız sevinirim beğeneceğinizden emin olabilirsiniz sevgili okuyucular.
Ve herşeyden önce işte o çok beklediğiniz Home yb geldi umarım hoşunuza ve sinirinize gitmiştir😻
Uzun bir duyuru olmayacağından emin olabilirsiniz.
Home'un kapağını değiştirmeyi düşünüyorum umarım sizde benimle aynı fikirdesinizdir ama eğer istemiyorsanız oylama yapacağım ona göre değiştireceğim şimdi yeni bölümler ve hikayelerle ayrıca kocaaa sevgilerimle hoşçakalınn!🌟💌‼️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Home||Winrina★
FanficKarina,Winter'a karşı hislerini içine atmaya karar verdiği günden beri hisleri yoğunlaşır. "Winter ben senden hoşlanıyorum." Donuk bir suratla yüzüme bakınca reddedeceğini benden aslında nefret ettiğini ve benim ona karşi biriktirdiğim duyguların sa...