Yapabildiğimin en iyisini yapmaya çalıştım 💐
İyi okumalar dilerim💤💐
Hakikaten oluşan zihin çöküşünün ortasında da olsam,gözlerim en güzel ilacıma kayar iyileşirim her halükarda.Ben kendimce Winter'a iltifat ederken "acaba o da bana ediyor mudur?" Diye düşündüğümde oluyor elbet.Bundan nefret ediyorum çünkü eminim ki bu düşüncem sadece bir düzlükten ibaret.
"Ben neyim senin için Winter?"
İstediğim Tek sey usulca kötülükleri kurulayarak kalbimin en deri bölgelerini bile koruyan kurutma makinesi ruhumun,böylesiye aptalca sorduğum soruya az sonra verilecek cevabı kurutmaması ve kalbimi ebediyen sızlatmasıydı
"Herşey."
Acıyor.
"Ne demek herşey!"
"Herşey işte Karina! Nasıl ne demek?"
Yüzümde oluşan memnuniyetsiz surat ifademi gördüğünü farkettiğimde dudaklarımı büzdüm.
"Herşey Karina,Herkesim.Ailem,arkadaşım,kıvılcımım,suyum,toprağım,rüzgarım,gecelerim ve gündüzüm.Kısaca Karina;Sen yokken ne herkes,ne herşey,ne ailem,ne arkadaşım,ne en ufak kıvılcımım,ne en güzel suyum,ne yeşil toprağım,ne soğuk rüzgarım,ne gecelerim ne de ışıl ışıl gündüzüm.Herşey karanlık ve dar,ne su var dalabiliyorum,ne ateş var yanabiliyorum,ne toprağım var sevebiliyorum,ne rüzgarım var savrulabilirim ne de bir gündüzüm var parlayabiliyorum.Korktuğumu belli ettirmeyen sen yoksa,ben çıldırıyorum."
Nutkum tutulmuştu adeta.İçimden söylediğim onca şeyden sonra,hakediyor muydum?.
"Seninle bir ateş gibi yanabilmek için ne yapmalıyım?"
Gülümsedi
"Acıktığını söyledin,yemek yiyelim."
"Doğru,hadi o zaman."
Bileğimden tutarak ayağa kalkmamızı ve mutfağa adımlamamızı sağladı.Tezgahtaki bir sandalyeye beni oturtu ve yemeği yapmak adına malzemeleri gözlemlemeye başladı.Yan profilini ilk kez görmüyordum ama farklı hissettiriyordu,parlak ve de pürüzsüz.
Buzdolabını incelerken sordu;
"Ne yemek istersin?"
"Yapabildiğin herşeyi"
Kızarmış suratını bana döndü ve bir kaç dakika inceledikten sonra tekrar buzdolabına döndü.Aradan bir kaç saniye geçince içinden süt ve kabartma tozu aldı, bu seferde alt çekmecenin kapağını açtı ve oradanda unu çıkartarak
"O halde pankek yapacağım,sever misin?"
"Hmhm."
Aycylek
Bugün bununla idare edin pazartesi günü dizilerden daha uzun yapacağım!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Home||Winrina★
FanfictionKarina,Winter'a karşı hislerini içine atmaya karar verdiği günden beri hisleri yoğunlaşır. "Winter ben senden hoşlanıyorum." Donuk bir suratla yüzüme bakınca reddedeceğini benden aslında nefret ettiğini ve benim ona karşi biriktirdiğim duyguların sa...