Canlar erkek karakterlerimiz fazla olduğu için Multi Medya da paylaşmayı düşünüyorum bu bölümde başrol karakterimizin hayat hikayesini okuyacağız keyifli okumalar:)
Siz Siz Olun Asla Yazarınız Aşk Hikayenizi Okumayın Vazgeçersiniz;)
~~~
Eylem'in Anlatımıyla
Hayatımın 3. şokunu yaşerken ağlayan göz yaşlarımı sildim.Yine ne mi olmuştu sınıfta kalmıştım 3 kez okuma hakkım vardı ve okuldan atılmıştım.
Aileme, çevremdeki insanlara ne derim bilmiyordum ama dedikleri her cümle asla umrumda değildi.
"Yine mi?Eylem" diye soran Cengiz Hocaya baktım.Karne günüydü bugün herkes sevinçle karnesini alırken ben hem mutsuz hemde ağlamaklı şekilde alıyordum.
Neyse ...
"Maalesef hocam okumak da bana göre değil"dedim.Hıckırımı tutmamla sınıfta büyük bir gülme tuttu.
Atalay....... "Sen zaten oku sana canımı verim ben"dedi bir yandan da hâlime gülüyordu gerizekalı.
"Benden uzak ol da bir şey vermene gerek yok"dedim."Tamam kesin"diyen Cengiz Hoca'ya bakıp hızlıca daha fazla sınıfta rezil olmayıp sınıftan çıktım.
Kendimi çok kötü hissediyordum yine arkamdan konuşuyorlardı biliyordum çünkü yüzüme konuşmayı fırsat bulmuyorlardı.
Elimi kalbime koydum.Artık nefes almakta bile zorlanıyordum.O derece iyi değildim.
"İyi misin"? diye bana soran Atalay'a baktım utanmadan bile hâla yanıma gelip soruyordu.Görmüyor musun?duymuyor musun?sesimi değilim işte.
"Değilim Atalay değilim ayrıca sanane bundan vicdan mı yaptın bana karşı iyilik meleği mi? oldun bana karşı?diye yüzüne karşı söylendim.
"Kızım normal soruyorum sınıftan hızlıca çıkınca bir şey oldu sandım sana da bir şey gelinliği"dedi bir yandan da sırıtıyordu.
3 yıl beni sevip en sonunda reddetmiştim haketmişti Atalay ondan merak ediyordu ne halde olduğumu.
Orası uzun hikaye zaten."Nerden senin kızın oluyorum ben senin ya aptal"dedim sınırlı bir şekilde.
"Eylem! adam akıllı sadece iyi misin diye bir şey sordum onu da burnumdan getirme merak etme yanına dahi yaklaşmam bundan sonra ne halin varsa gör defoluyorum hayatından artık"deyip önümden omuz atarak gitti.
Ne olmuştu bilmiyorum ama gereksiz ve terslemiştim Atalay'ı bazen canımı sıkıyordu ne yapım ama yani.
Onun peşinden bende gidip hızlıca eve gittim.Ailemle konuşmam gereken konular vardı ama nasıl halledecektim inan bilmiyordum...
🕊️🕊️
Kestikkk bölüm biraz kısa olmuş olabilir bunun yarısı yarı texting olcak burda küçük bir bilgi vermek istedim Atalay ve Eylem için bilginiz olsun.
Diğer bölüm görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Aşk
ActionMerhaba Hayalet Okuyacalarım.. Siz Siz Olun Aklınızda Ne Kadar Kitap Varsa Silip Atın Böyle Bir Kitap Okumadım Bile Dersiniz Neden Biliyor Musunuz?? Siz Hiç Gerçek Yazarınız Aşk Hikayesini Okudunuz Mu? Buyrun Bi De Benim Aşk Hikayemi Dinleyelim Baka...