Senandong Jiwa Lara

475 7 0
                                    

Kemagangan dan ketenangan  Pak Man membuat Cikgu Regina makin selesa dan hubungan nya makin rapat kerana urusan persiapan untuk festival. Ketika suami nya pergi outstation selama dua hari Pak Man lah yang menjadi pemandu Cikgu Regina yang setia pagi dan petang.Cikgu Regina makin ceria dan bersemangat bukan sahaja untk mengajar tapi berkobar kobar untuk membuat latihan musik agar dapat bersama denga Pak Man.

Selama dua hari itu lah juga mereka akan bersama selepas waktu untuk makan malam dan juga pergi ke music lounge di sebuah hotel untuk 'charge up' musical mood mereka sebagai penambah ilham untuk di guna semasa melatih band boy bersiap untuk festival terutama pemilihan lagu instrumental yang masih belum di muktamadkan .Minat mereka yang sama dalam musik menambah erat ikatan dan kemesraan.Persefahaman yang terjalin memudahkan kerjasama dalam latihan.

Jika malam pertama mereka hanya  berkucup mesra didalam kereta sebelum pulang dan 'kiss me goodnite ketiak sampai dirumah Cikgu Regina tapi malam kedua Cikgu Regina telah berani 'meramas 'binjolan di seluar Pak Man sambil berbisik "bila saya boleh rasa drum stick Pak Man ini" ." Whenever you are ready Madam"balas Pak Man sambil mengucup bibir Cikgu Regina dan meraba buah dadanya yang menonjol itu." Please Pak Man ,U  know this place better,get us a place to fuck each other" ujar Cikgu Regina." Yes madam "balas Pak Man sambil memandu menghantar Cikgu Regina pulang. 

Godaan tanpa di duga dari Cikgu Regina membuat Pak Man 'lupa'akanPuan Betty dan Cikgu Sofie buat sementara.Kelunakansuara dan haruman 'body odour' Puan Regina buat Pak MAn terkesima menikmati nya bagai sebuah senandong lagu tanpa irama. Para pelaja yang berlatih pun mendapat limphan isnpirasi bila Cikgu Regina makin asyik bermain key board dan Pak Man dengan gitar klasik nya mengiringi setiap lagu yang mereka sedang practise kan tanpa rasa letih dan jemu.  

Tiba hari yang di tunggu ,Festival Musik bemula jam 4 petang dengan 7 kumpulan berentap untuk merebut kejuaraan dengan hadiah Wang Tunai RM 2000 dan tropi pusingan.Pak Man dan Cikgu Regina mengiringi bank boys dan turut di hadiri oleh beberapa orang guru dan keluarga dah gilran persembahan mereka pada jam 6 petang selaku kumpulan ke empat.Suami Cikgu Regina pun hadir ,begitu juga dengan Tuan Pengetua dan Puan Ruby Puan. Persembahan band boys berlangsung dengan baik dan berjaya menambat hati jury dengan tema 'Klasik n Asyik' itu di umumkan sebagai JOHAN dan juga merangkul Persembahan Terbaik dengan hadiah  tambahan RM 500.

Cikgu Regina menitiskan airmata memeluk setiap ahli band dan mereka terus di kerumuni oleh guru guru dan ahli keluarga yang tidak menduga dengan persiapan hanya dua bulan mereka dapat menjadi juara .Di hadapan khalayak ramai Cikgu Regina menyatakn kemenangan itu didedikasi kan kepada PAK MAN The Handyman yang gigih membantu band dan Cikgu Regina.Tuan Pengetua juga mengumumkan akan meraikan band boy pada esok malam .

Pada hari perhimpunan sekal lagi Kumpulan itu  bersama Cikgu Regina dan Pak Man di 'perkenalkan'di hadapan semua pelajar  dan guru guru dengan penyampaian trofi pusingan kepada Tuan Pengetua. Bagi Cikgu Regina dia masih tetap mahu meraikan kejayaan itu secara peribadi dengan Pak Man dan mereka bersetuju untuk 'celebrate'berdua di lounge yang mereka pergi mencari ilham pada malam minggu hujung minggu ketika suami Cikgu Regina berada diluar daerah.

Tanpa pengetahuan Pak Man ,Puan Regina telahmenempah bilik di hotel yang sama dengan lounge berkenaan dan hanya memaklumkan untuk jumpa pak aman jam 0700 malam di western restaurant hotel berkenaan yang agak exclusive .Setiba nya Pak Man di depan restaurant itu dia tercari cari Cikgu Regina kerana senarai tempahan tiada nama Regina.Dia terkejut apabila di tegur dan di cuit oleh seorang wanita dari belakang "hello The Man" ujar wanita berkenaan iaitu Cikgu Regina sendiri.

Berpakaian denga strip shirt tanpa lengan dan bra tanpa tali berwarna red and black yangculup pendek hingga separuh peha  sahaja benar benar membuat Pak Man teruja dan tergoda.Bibirnya di gincu merah dan rambut nya di set bagai Lady D merubah wajah Cikgu regina hampir 70%. " Segan lah saya pakai simple macam ni Puan "bisik Pak Man yan hanyay memakai kemeja lengan panjang berwarna dan slack juga berwarna hitam dan matcthing dengan pakaian Puan Regina. kalau semua cikgu sekolah yang bertemu dia pada malam itu pasti tidak akan dapat mengecam nya.

Mereka di bawa kemeja yang bertanda THE MAN di satu sudut dengan set meja untuk 'candle light dinner yang begitu romantik.           

B. 23. Pak Man 'Handyman'#Where stories live. Discover now