The Man Is Singing

443 8 0
                                    

Musik yang di pasang oleh Cikgu Regina memang mengasyikan yang membuat Pak Man jadi ghairah memeluk rapat 'kenalan 'baru di sekolah itu dan terus dapat bercumbu dengan nya mengalahkan 'pasangan pasangan 'nya yang lain atau yang sedang menunggu peluang dan giliran.Mereka terus berkucupan dan saling mengusap tubuh pasangan mengikut irama musik .Akhirnya Pak Man meminta untuk Cikgu Regina berbaring di atas katil.

Pak Man terus menindih dan memulkan gerakan denhan mencium dahi Regina diikuti dengan ciuman di pipi dan telinga sebelum mengucup bibir nya.tangan Pak man pantas singgah di buah dada Regina yang agak kecil tapi masih pejal dan anjal.Dia terus menjilat dan menghisap puting nya dan membuat Regina makin gelisah dan mendengus. Pak Man meneruskan jilatan nya ke perut dan singgah di tundun yang licin tak berbulu.

Tubuh Regina yang pasrah terlentang itu di tenung lagi oleh Pak Man sambil hati kecil nya berkata' apa lah bodoh punya suami, isteri yang cantik macam ni pun tak tahu nak jaga'.Kini PaK Man membongkok kan badan nya  untuk menjilat telinga membawa k eleher dan dagu sebelum ke leher Regina yang makin mengeliat .Kini dada Regina pula menjadi lapang sasar Pak Man untuk di jilat dan di hisap puting nya .Rgina makin kuat merengek dan mengeluh menikmati layanan Pak Man.

Kini bila tiba ke kawasan tundun Pak man mula mengusap dan mencium nya dan kemudian meminta Regina mengubah posisi dengan mengerakan tubuhnya ke tepi katil dan menjuntaikan kaki nya ke bawah.Pak man pula kini bertenggung di celah kaki Regina dan meletakkan kedua kaki itu di bahu nya. Pak Man mula menjolok pussy Regina dengan jari untuk membuat 'fingers fucking ' dengan laju dan membuat pussy itu makin becak berair.

Pak Man menggantikan jari dengan lidah ny apula bagi meningkatkan serangan ke atas Regina yang makin ghairah rengekkan nya. Biji klitoris Regina yang tidak berkhatan itu mudah di gentel dan di jilat oleh Pak man membuatkan Regina terus memekik dan beberpa ketika kemudiandia mengeluh panjang mencapai klimaks nya.Pak Man terus menjilat cairan yang tersembur dari pussy Regina yang agak banyak,'mungkin dah lama tidak merasa' kata hati kecil PaK Man.

Sebaik sahaja Regina lega Pak Man mengajak Regina untuk meneruskan permainan selanjutnya iaitu 'penetration' dan segera di turuti oleh regina yang kembali berbaringdi tengah katil.Pak Man terus mengambil posisi dengan mendekatkan batang kote nya berdepan dengan pussy Regina. Dengan berhati hati Pak Man menolak kepala kote nya memasuki pintu pussy dan terus ke dalam denga agak mudah kerana laluan yang licin .

Pak Man dapat rasa kan yang pussy Regina agak longgar dan cecair yang banyak itu melajukan sorongan batang kote Pak Man untuk keluar dan masuk.Regina juga kurang cengkaman ketika mengemut dan kurang terasa hangat nya keadaan di dalam pussy tersebut.'Patut lah laki dia tak nak maian sangat dengan dia'bisik hati Pak Man yang teringat keluhan dan aduan Regina bahawa suami nya kurang melayan keperluan batin nya kerana ada kekasih gelap .

Ketika Pak Man asyik melayan acara sorong tarik tetiba dia dikejutkan dengan siraman cecair hangat di kepala punai kerana pancutan air klimak lagi oleh Regina.Kini Regina pula meminta untuk bertukar posisi dengan dia berada di posisi atas.Kali ini baru nampak Regina aktif mengambil alih peranan dengan dia menghenjut kote Pak Man dengan agak kuat dan laju. Selepas dua kali klimaks Regina masih ghairah melayan kote Pak Man sambil mulutnya terus meerengek kesedapan.

Setelah agak lama dan keletihan Regina memberhentikan serangan nya ke kote Pak Man dan meminta untuk bertukar ke gaya doggy pula.PAk MAn akur dan berdiri di tepi katil untuk menunggu Regina menonggeng membelakangi nya.Denga segera Pak Man menjolok batanag kote nya k epussy regina yang segera memberi response kepada serangan pak Man. Punggung nya yang pejal dan bersaiz sederhana memudahkan Regina mengoyang goyang kan nya mengikut rentak henjutan Pak Man .

Hampir setengah jam mereka saling serang dan bertahan ,akhirnya masing masing mencapai kemuncak dan melepaskan pancutan air nikmat dan rebah bersama .Pak Mat terus mengusap rambut Regina dan mengucup dahi nya sambil berbisik 'Thank You my dear' dan di balas oleh Regina " You are welcome ' dan 'I love you Pak Man'.Mereka terus berpelukan dalam peluh yang hangat  sambil mengusap tubuh pasangan dan berkucupan hingga melelapkan mata.

Keesokan hari nya mereka menyambung permainan dengan tenaga baru dan lebih rancak hingga Regina mendapat beberpa kali klimaks yang membuat Pak Man terpaksa mengerah segala tenaga sebelum masing masing mencapai puncak kepuasan. Mereka check out jam 10 pagi dan masih sempat bersarapan di hotel berkenaan.    

B. 23. Pak Man 'Handyman'#Where stories live. Discover now