Başlangıç: 26/12/2023
(Gelecekte bir gün kitabı tekrar okursanız ufak bir zaman yolculuğu yapıp nostalji yaşayabilin diye tarihi yazıyorum...)
Y/N Smith, bir kaç yıl öncesine kadar psikologluk okuyan, orta gelirli bir ailenin kızı. Ama fazladan üç beş kuruş kazanıp üniversite masraflarını karşılamak için getir-götürcü olarak işe girdiği şirketin hayatını değiştireceğinden hiç haberi yok...
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Y/N! Y/N! Off... kaç yaşına geldin hala sabahları kendin uyanamıyorsun!"
Abimin beni dürterek uyandırması, en azından uyandırmayı denemesi klasik sabah rutinimizdi. Aslında her gece sabaha kadar uyanık kalıyordum ama abim geldiğinde inandırıcı olsun diye uyanamamış taklidi yapıyordum. Uyku düzenim yoktu, yemek düzenim yoktu(sabah kahvaltım kahveden ibaretti) ve tüm hayatım derslerimden ibaret olmuştu. Yatakta doğruldum ve yastığımı abimin suratına geçirdim.
"Ya uyuyacağım ben ya sanane!"
"Lan- Seni varya!"
Tam abimin kapıyı söküp kafamda kıracağını düşünürken annem odama daldı ve abimin kafasına kutsal terliğini geçirdi.
"BIKTIM ULAN SİZDEN! ANCA DÖVÜŞÜN ZATEN MİLLETİN KARDEŞLERİ NASIL İYİ GEÇİNİYOR Bİ ONLAR GİBİ OLAMADINIZ YA"
"ANNE BERABER KAVGA EDİYORUZ BANA NİYE VURUYON SADECE ONA DA VURSANA NERDE ADALET!?"
Annem bir kez daha abimin kafasına vurduğunda gülmemek için yorganımı ısırmam gerekti çünkü gülersem sıra bana da gelecekti ve acı kader beni de vuracaktı.
"Annene bağırma Erwin! Saygısız köpek! Seni doğuracağıma taş doğuraydım keşke!"
Zaten taş doğurmuşsun anne.
Neden abime en güzel genler gitmişken ben esmer kara kuru bir şey oldum anlamıyorum.
Babam bağırışmaları duyunca odama geldi.
"Sabahın köründe ne oluyor yine!? Annenizi kızdırmayın demedim mi? Kaç yaşına geldiniz ulan hala çocuk gibisiniz!"
Bir suçum olmamasına rağmen annem terliği kafama fırlatıp bağırdı.
"DOG FİGHT KOYUYORUM ADINIZI, YANİ İT DALAŞI!"
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Yaz tatilinde olduğumuz için okulum yoktu, ve çok sevgili ailem evde göt büyütmemin uygun olmadığına karar verip beni bir işte çalıştırmaya karar verdiler. Anneme kalırsa kuaföre verecekti ama abim sağ olsun hayatında ilk defa bir işe yarayıp ben kardeşime milletin bitli saçını yaptırtmam demiş ve hayatımı kurtarmıştı. Ülkenin en büyük jewelry şirketlerinden birinin CEO'su olan Levi Ackerman abimin liseden yakın arkadaşıydı, ona ne kadar istemediğimi söylesem de, getir götür işleri gibi basit şeyler için beni işe almasını abim ondan rica etmişti. O da abimi kırmamış ve kabul etmişti. Uzun süre sonra erken yatmıştım. Şanslı olsam gerek ki hiç bir zaman gece geç yatsam bile erken uyanamama problemim olmamıştı. Ben kendi kendime ne giysem diye düşünürken abim yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRETARY LADY/ LEVİ X Y/N
FanfictionY/N: Ben sizin sekreterinizim, kişisel amaçlarınız için kullanabileceğiniz bir alet değilim Bay Ackerman. Levi: Bu kişisel bir amaç değil Y/N, bunlar benim kalbimden geçenler. Y/N: Kalbinizden geçenler doğru değil. Levi: Kalbimin kime karşı atacağın...