2.1 Kris and Karissa

10 2 6
                                    

01| S T R A N G E R S T O
F R I E N D S

Kris

"Περιμένω άριστη συμπεριφορά από εσένα, Kristian. Ως μέλλοντας Διευθύνων Σύμβουλος, είσαι υπεύθυνος για την εικόνα του ομίλου και της οικογένειας." Ακούω τον πατέρα μου να λέει, καθώς ανακατεύω το τσάι μου και στριφογυρίζω τα μάτια μου. "Μην με απογοητεύσεις σαν τον αδερφό σου." Σφίγγω το σαγόνι μου στο σχόλιο του κι αφήνω άτσαλα το φλιτζάνι πάνω στο γυάλινο τραπεζάκι.

Σηκώνω το κεφάλι μου για να αντικρίσω το παγωμένο βλέμμα του. "Ξέρω τι κάνω, πατέρα. Έχεις φροντίσει γι' αυτό." Νεύει αδιάφορα και όταν ανοίγει την εφημερίδα του, σηκώνομαι από τον καναπέ και αποχωρώ από τη βιβλιοθήκη του πατρικού μου.

"Αντίο, μαμά." Αποχαιρετώ τη μητέρα μου, την οποία συναντώ στον διάδρομο. Φιλάω το μάγουλό της και ανταποδίδω στη τρυφερή αγκαλιά της.

"Δεν θα κάτσεις για φαγητό;" ρωτάει, καθώς με ακολουθεί στις σκάλες και μέχρι την έξοδο.

Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου. "Όχι, πρέπει να φύγω." Φοράω το παλτό μου και πιάνω το πόμολο της πόρτας. "Υπόσχομαι να σε βγάλω για πρωινό τη Κυριακή, όπως είπαμε." Αφήνω ένα φιλί στη κορυφή του κεφαλιού της, πριν βγω από το σπίτι.

"Εντάξει. Να προσέχεις στο δρόμο, αγόρι μου. Σ' αγαπώ." Νεύω στα λόγια της και ανοίγω την πόρτα του αυτοκινήτου μου. Αφού βάλω τη ζώνη ασφαλείας, κάνω αναστροφή για να βγω από το κτήμα.

Ο φύλακας ανοίγει την μαύρη καγκελόπορτα και τον χαιρετάω καθώς περνάω από δίπλα του. "Καλή συνέχεια, κύριε Holland!"

Όταν είμαι στον κεντρικό δρόμο, το πόδι μου πατάει το πετάλι του γκαζιού. Κατεβάζω το παράθυρο, νιώθοντας τον κρύο αέρα στο πρόσωπό μου.

Σε δύο μέρες, δηλαδή τη Παρασκευή, είναι τα εγκαίνια του καινούριου πολυτελούς ξενοδοχείου που ανοίγει ο όμιλος Holland. Όλα θα πρέπει να είναι στην εντέλεια, δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη. Ο πατέρας μου ακόμα αναρρώνει από το χτύπημα που έδωσε η εξαφάνιση του αδερφού μου στην εικόνα της οικογένειας και τη δική του πριν έξι χρόνια.

Σφίγγω το τιμόνι στη θύμηση του αδερφού μου. Μπορεί να πάει να πνιγεί, δεν αξίζει ούτε λεπτό από τις σκέψεις μου.

Θυμάμαι την Ellie, όταν την είδα στη πρεμιέρα του remake της αγαπημένης μου ταινίας, Fantasia, πριν μερικούς μήνες. Δεν καταλαβαίνω γιατί γύρισε στον αδερφό μου, αφού τον χώρισε μια φορά. Ό,τι κι αν έκανε, σίγουρα θα το ξανακάνει. Αυτός είναι ο Tristan.

I Love You Endlessly (short stories)Where stories live. Discover now