У домі пані Кім, всі крутились над хазяйкою, розбирали шовки і прикладали до облич Дар'яна і вдови.
- Ох, мій синочку, а ну покрутись, - защебетала хазяйка розглядаючи свого сина.
Всі слуги, які були в кімнаті крадькома споглядали за Дар'яном і дорогим шовком, який красиво лягав по плечем омеги. Техьон теж був у тій кімнаті, хазяйка заставила його розпалити вогонь у п'єцку, пачкаючи свої, красиво білосніжні руки в сажі.
- Техьоне, подивись, що я тобі привіз, - до омеги тихо підійшов конях і витягнув з кишені три горішки.
Вдова ж, з сином підійшли знову до дзеркала і тішились шовками.
- Вони впали мені просто на голову, поки я дрімав, - весело за шепотів альфа, передаючи три горішки Техьону.
- Що ти йому дав, - звідкіля вилізла хазяйка і чорною скалою насупилась на них, - Покажи!
- Скоріш!
Техьон піджав губи і витяг з-за спини три горішки, передаючи в руки мачухи, яка кривлячись почала розглядати їх.
- Пф, неймовірний подарунок, немов від білочки, - мачуха кинула три горішки назад Техьону.
Техьон образливо подивився на Дар'яна з мачухою і ковтнув ком у горлі, який крадькома наближався. Він був радий, що конях який майже замінив йому батька, не забув про нього і привіз йому як омега і просив «..те, що впаде тобі на голову...».
А син хазяйки розходжував все перед дзеркалом, ніяк не міг насолодитись шовками на плечах, як тут він отетеренів, злякано дивлячись на свою рідну матір.
- Мамо, ти забула купити мереживо і нове намисто з каблучками!
На його обличчі розквітав розпач.
- Вінсе! - крикнула вдова до коняха.
- Мамо, ти ж не станеш посилати коняха, - зневажливо кинув Дар'ян, - По коштовності?
- Звичайно ні, ми самі поїдемо до міста!
Хазяйка дому обернулась до коняха і з наказним тоном промовила:
- Вінсе, запрягай коней!
- Техьоне, ти б не хотів поїхати з нами? - підступна ласкавість промайнула в голосі Дар'яна.
Техьон з надією подивився на свого зведеного брата і встиг подумати, що не такий він вже поганий.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Три горішки для Техьона.
FanfictionЯкось три горішки звалилися конюху на голову і він згадав, що забув купити подарунок омежці, який йому як син.