Другий горішок

60 6 0
                                    

У не надто великій кімнаті зібралось кучу народу. Хазяйка з сином, стояли рівними статурами, поки над ними кружляли слуги. Техьон ж бігав повсюди, збирав обрізані тканини шовку, різні нитки, виконував різні доручення які до літали, до його вушок.

— Техьоне, підніми шматки з поміж моїх ніг!

В'якнула на нього мачуха і бідний хлопець відклавши свою корзину, куди складав нитки, помчав до мачухи підбирати клаптики тканини, поки над нею кружляли двоє слуг.

— Техьоне, срібні нитки, — почулось від сина хазяйки.

Техьон не встиг підняти клаптики тканини, побіг за срібними нитками, які були заду Дар'яна. Над ним кружляли дві бети і одна омега, в якої сильно трусилися руки. Техьон взяв нитки і передав омезі, який підшивав рукави сина хазяйки.

— Техьоне, моє кольє, — мовила з іншої сторони мачуха.

Замучений хлопець незграбно взяв кольє несучи його до мачухи, яке невміщалося у його руках.

— Поквапся!

Мачуха не витерпіла і забрала з рук Тете своє кольє, передаючи його беті, яка над нею бігала з самого ранку.

— Вінсе!

— А..

— Килим розкатайте до саней! — відала наказ вдова, коняху.

— Як на кажете.

Техьон підбирав шовк з під ніг Дар'яна, крадькома роздивляючись красиве вбрання.

— Ну як, подобається? — запитав Дар'ян.

А Техьон потішився тим, що може вільно подивитись на свого не рідного брата. Він ніжно пройшовся поглядом по гарній блузі омеги і напів спідниці на ногах, будучи омегою дозволялось носити одяг, які любили носити жінки.

— Краса, — мовив Тете, захопливо спостерігаючи за омегою.

— Чудово, синочку мій, — сказала мачуха, ніжно торкаючись щік сина.

Жінка розирнулась і махнула рукою служниці аби та принесла їй капелюха.

— Скажи, тобі хочеть поїхати на бал? — запитав Дар'ян у Тете.

— До замку ви мене всеодно не візьмете.

Помовчавши трохи, хлопець обнадійливо подивився на сина, пані Кім.

— Дозвольте хочаб крізь вікно на бал подивитись, — благально мовив парубок.

— А хто за тебе прибере? Зніме білизну?

Три горішки для Техьона.Where stories live. Discover now