Bölüm sonu bol bol konuşalım(,:
🎶💜🎶💜🎶💜
Siyah ceketli adam..
Ailemle birlikte geleneksel olarak ayda bir kez amcamları ziyarete gideriz. Küçük kuzenim Lina'da amcamın kızıydı, çizgi romanları çok severdi. Onu mutlu etmek için annemlerle gitmeyip kendi başıma yakınımızda olan kitapçıya uğradım.
İçeri girdiğimde saf kitap kokusu karşıladı beni. Yaşlı bir adam gördüm gözüm duvardaki saate kaydı ve geç kalmaya yakın olduğumu gördüm bu yüzden adımlarımı hızlandırıp adama "Merhaba elindeki çizgi romanlardan verebilir misin?" Diye rica ettim.
Adam tatlı bir gülümsemeyle kısa kahverengi saçlı kitapları düzenleyen kıza seslendi "Kayla kızım, bana çizgi romanlardan getirir misin?"
Kız bana bakmadan hızlı bir şekilde işini bırakıp birkaç çizgi roman eline alıp adamın önüne bıraktı, sonra kitapların arasına tekrar karıştı.Giydiğim siyah ceket iyice beni daraltmıştı ve fazla geç kalmak istemiyordum bu yüzden adamın incelemem için uzattığı çizgi romanlara bakmadan poşetlemesini istedim.
Adam poşeti uzatınca parasını verip oradan ayrıldım
~~~~~~~~~
Yürüyerek amcamın gece kondu evinin önüne geldim. Kapının önünde durup zili çalınca Lina karşıladı beni, gülümseyince bende ona gülümsedim.Onun boyuna gelip ona sıkıca sarıldım ardından elimdeki poşeti gösterip "Sana hediye getirdim." Dedim.
Lina gözleri mutlulukla parladı ve elimdekileri hızla kaptı. İçindeki çizgi romanları görünce ağzı heyecanla açıldı, bana dönüp "Teşekkür ederim Barın Abi" dedi mutlulukla. Onun elinden tuttum ve birlikte salona ilerledik.
Salondaki masada amcamları ve ailemi görünce direk annemin yanına oturdum. Herkes beni görünce memnun bir şekilde yemeğine başladı.
Yemek bittikten sonra Lina heycanla yerinden kalkıp odasına, çizgi romanları okumaya gitti.
Babam ve amcam kendi arasında, annem ve yengem kendi aralarında konuşuyordu bense telefonda rastgele açtığım bir oyunu oynuyordum. Tam o sıra gergin bir gülümsemeyle Lina salona geldi
Bana bakarak "Barın abi biraz gelebilir misin?"Kaşlarım çatıldı "Tabii" Lina ile odasına yürüdük, içeri girdiğimde kapısını kapatıp bana döndü, "Abi bu çizgi romanlar,benim okuduklarım gibi değiller"
"Nasıl yani" dedim.
Lina göstermek için yatağın üzerindeki çizgi romanlara ilerledi, eline bir tanesini alıp gergin bir şekilde bana uzattı.
Alıp içini karıştırdığımda değişik görselli uygunsuz resimler gördüğümde resmen ağzım açık kaldı.
Gülümsemeye çalışarak çizgi romanın kapağını kapadım, fazla sinirlenmiştim ona döndüm "İstersen şimdi başka yerden başka şeyler alabiliriz bunları iade edelim."
Lina başını sallamakla yetindi.
Amcamlara haber vererek evden ayrıldık. Tekrar Lina ile aynı kitapçıya yürürken sinirim daha çok artıyordu.
En sonunda dükkanın önüne geldiğimizde hala açık olduğunu gördüm, beklemeden içeri girdim.
Kadın sandalyeden ayağa kalkıp elindeki kitabı alel acele bıraktı"Buyru-"
"Bu ne rezalet böyle"
yüksek çıkan sesimle kadınının şaşırmasına fırsat vermeden önüne fırlatırcasına çizgi romanları attım.
Kayla Çevik
Adam'a bakakalmıştım. Sinirden yüzü kıpkırmızıydı, kaşları çatılmış dik dik suratıma bakıyordu. Şoktan ağzımı açıp bir çift laf edemedim.
Kafamı biraz aşağıya çevirdiğimde mangaların bir tanesinin yırtık olduğunu gördüm, baştan aşağı kesilmiş gibiydi.
En sonunda adam dayanamamış olacak ki laflarını tekrarlıyarak "Bu rezalet ne?" Sinirli bir sesle.
Derin bir nefes alarak "Kitapların kontrolünü ben değil-"
"KESIN ARTIK" bağırmasıyla sinirden kaşlarım çatıldı.
"Sözümü bitirmeme izin versen kendimi ifade edebilirim demi."
Bu tavrım onda gergin bir gülüş yarattı.
"Size bir tavsiye rezalet ötesi kitaplarınızı alıp bir çöpe basın, belki adam akıllı kitaplarla bir kazanç sağlarsınız. Şimdi para mı geri verin."
Sinirden kıpkırmızı oldum. Hasan amcaya alacağı yaş grubunu söylese zaten onunla ilgili çizgi romanlar verirdi.
Derin bir nefes aldım, masanın alt kısmındaki iade defterini çıkartıp elime aldım tam masaya koyacaktım ki Hasan amca kapıdan içeri girdi.
İlk önce siyah ceketli adama baktı ardından gözleri beni buldu sonrada elimdeki iade defterine baktı.
Her zaman ki sevimli gülümsemesini yüzüne takınıp "Merhaba" diyerek yanıma doğru geldi.
Siyah ceketli adam alayla güldükten sonra "Sizede merhaba beyfendi, bende tam rezalet kitaplarınızı iade etmeye gelmiştim."
Hasan amca şaşkınlıkla bakakaldı, sonra bana dönüp noluyor anlamında başını iki yana salladı.
Hasan amcaya gergince gülümsedim. "Sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş Hasan amca, beyefendiye yanlış yaş grubu kitaplar vermişiz."
Hasan amca durumu anladığını belli edercesine başını salladı "Sen git kızım hazırlana dur, birazdan yanına geleceğim zaten geç olmuş, geri kalan işlerle ben ilgilenirim." Sözünü bitirip sırtımı sıvazladı.
Neden bekletmek istediğini anladım, günlük paramı verecekti. "Gerek yok Hasan amca ben yarın alırım ücreti, yarın görüşürüz." Ve ona anlayışla gülümsedim.
Oda bana gülümseyip adamla konuşmaya başladı, siyah ceketli adam sakinleşmiş gibiydi.
Onları izlemeyi bırakıp yandaki sandalyeye alel acele bıraktığım kitabımı aldım ve hırkamı alıp dükkandan çıkıp evime gittim.
Eve girip pijamalarımı giyindim ve dışarıda giydiklerimi sepete attım. Bugün hiç ders çalışasım yoktu o yüzden dişlerimi fırçalayıp doğruca yatağıma girdim. Biraz sosyal medyada vakit geçirdikten sonra telefonu şarja takıp uyudum.
💜😻💜😻💜😻Bittiğ
Uzun zaman oldu yazmayalı, bayağı hemde.
Sizce kurgu guzelmi konusu karakterleri sevdiniz mi?
Eleştirilere ve önerilere her zaman açığım o yüzden bana ya burdan yada;Pinterest hesabım: evrenin_yanliz_yildizi
Tublr hesabım: evreninyanlizyildiziİyi günleriniz olsunn💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapçı Kız
ChickLitÜniversiteden mevzun olup avukat olamak isteyen aynı zamanda "Mavi kitap" isimli minik bir kitapçıda çalışan Kayla. Babası yerine koyduğu kitapçının sahibi bir zaman sonra değişik davranmaya başlıyor.ilk başlarda bunu sorun etmeyen Kayla bir zaman s...