Bölüm 2

8 2 2
                                    

-Havinden

  Uyandığımda evde değildim. Korkuyla olduğum yerden kalktıktan sonra etrafa baktığımda sadece pembe rengi göze çarpıyordu. Hala aynı kıyafetlerim ile duruyordum üstümdeki crop hala temizdi. Pantolonum ise onun tersine çamurluydu. Bunları düşünmeyi bırakıp ayağa kalktım ve odadan çıktım. Büyük bir evdi. Mutfak olduğunu düşündüğüm yerden pankek kokusu aldığımda gözlerimin içi parladı. Hayır Havin! Kaçırıldın! Pankek zamanı değil derken bedenim benden izinsiz mutfağa gidiyordu. Tanımadığım bir beden ve tanımadığım başka bir beden.

"Uyanmışsın"
"Kimsin la sen"
"Gel benimle bi' "

   Beni alıp biraz diğer çocuğun yanından uzaklaştırdı.

"Bak ben seni kaçırmadım sen bilinmeyen sana zarar gelebilecek bir yerde ağlıyordun ve ne olduğunu sorduğumda sarılıp ağlamaya devam ettin. Bir süre ağlayıp orada uyuya kaldın. Yorgundun. Bende eve getirdim işte."
"Ha timamm. E şey benim telefonum nerede?"

 Geri gidip geldi. Elinde telefonum vardı.

"Aç mısın?"
"EVETT!"
"(kıkırdadı) Hadi gel."
"Geliyorum."

   Mutfağa doğru ilerledim. Telefondan Cansu'yu aradım cevaplamadı. Orospu senii! bende içeri gittim. Koşarak masaya oturdum ve yemeği gömerken az önce konuştuğum çocuk derin bir şekilde bana bakıyordu. O an aklıma bir şey sormak geldi.

"Ya şey... Arkadaşıma konum atsam buraya gelse olur mu?"
"Sorun olmaz. Nasıl istersen."
"Ha bu arada beyefendi, adınız neydi?"
"Melih. Melih Ateş."
"Havin bendee. Havin Çakır"
"Adın çok güzelmiş Havin." -gülümsedi-
"Senin de öyle Melih."

 Diyip gülümsedim. Bana dik dik bakıyordu ve kızarmaya başladım. Gülümsemeye başladı. Daha da fazla kızarmadan uyandığım odaya gittim. Cansuya bir şey demeden konum attım. Bir süre içeride sakinleşip içeri gittim.

"Geldin mi? İstediğin bir şey var mı?"
"Popkek istiyorum. Evet popkek"
"Ha... Sende popkek seviyorsun benim atıştırmalıklarla dolu bir odam var gel benimle."
"NE NE DUR Bİ' DAKİKA YEMİN ET"
"Gel bak."

Melih denen adamın bileğini tutup çekiştirmeye başladım. Beni o odaya getirdi. Gerçektende atıştırmalıklarla doluydu.

 "Burası çok güzel... Ben bu odada kalayım lütfenn"

 Diyip dudaklarımı büzdüm ve yavru köpek gözleri yaptım. Bunun işe yarayacağını biliyordum ve bir anda gözleri parladı. Kendine gelip gülümsedi.

"Olmaz küçük hanım. Sen burayı 1 saatte bitirirsin."

Haklıydı.

"Aman boşver."

 bir anda kapının tekmelenmesi ile irkildik. İçeriden adını bilmediğim çocuk fısıldadı.

"Melih! Sen kızı sakla ben bakarım."
"Efe bekle bende geliyorum."
"Kızı sakla mal!"

 Derken Cansu'nun sesi geldi...

 "AÇIN KAPIYI MUHALLEBİ ÇOCUKLARI!"

 Biz Efe'nin arkasında şaşkın bir şekilde dururken o seksi bir poz vererek kapıyı açtı.

"Hanımefendi sakin olmanızı dileyip size bir soru sormak isterim. Cennetten gelirken canınız çok yandı mı?"
"Lan bi siktir git am çocuğu"
"Ne dedim ayol!"
"B-burdayım da bağırmasana amına koyayım"

Cansu içeri geçti ve boynuma atladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stars With ScarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin