10 🔞(?)

218 5 10
                                    

Narracja trzecioosobowa~

Gdy nastolatkowie usiedli na kanapie w salonie młodszego. Hyunjin zaczął.

- Przepraszam. Nie byłem świadomy tego co robię.. To wszystko przez procenty.

- Ale dlaczego piłeś? Obieciecałeś mi.

- Wiem. Przepraszam. - odparł 19-latek łapiąc zimne ręce Felixa, po czym spojrzał w jego ciemne oraz przepuchnięte od płaczu oczy młodszego - Piłem, bo pokłóciłem się z ojcem. Może od początku. Po spotkaniu z Minho udałem się do domu, jak zawsze. Jednak nie wiedziałem, że ojciec jest w domu, a tego pił. Uznał, że nagle mu przeszkadza to, że jesteś gejem i zaczął się ze mną kłócić. Mówił, a raczej krzyczał mi prosto w twarz jakim to ja pedałem nie jestem i takie tam - przerwał cały czas patrząc w oczy drugiego nastolatka. Jakby szukał w nich odpowiedzi na każde pytanie - Po tym jak uznał, że wystarczająco go upokorzyłem przed znajomymi, wyszedł z domu bez słowa. A ja? A ja po tym wszystkim poszedłem do kuchni i złapałem za pierwsze lepsze piwo. Potem wino, a na końcu wódka. Kiedy przyszedłeś do mojego mieszkania, odbiło mi. A dalej już nic nie pamiętam.

Gdy starszy skończył swój monolog, postanowił spojrzeć na ich splątane palce, po czym złapał za jedną rękę młodszego Lee i ją pocałował. Słyszał również, że młodszy zaczął płakać.

- Sarbie proszę, nie płacz już nigdy więcej. Nie lubię widzieć Cię zapłakanego.

- T-to co p-powiedziałeś, by-było straszne. Prze-przepraszam, że wt-wtedy na Ciebie nakrzyczałem.

- To ja przepraszam, że Cię uderzyłem. Nie powinienem. Błagam wybacz mi.

- Już dawno Ci wybaczyłem. Po prostu, bałem się Cię o tym poinformować..

Gdy Lix spuścił wzrok, Hwang postanowił przyciągnąć go do krótkiego ale pełnego miłości pocałunku.

Z pocałunku, zrobiło się wiele bordowych malinek na całej szyi Felixa.

- H-Hyunjin... - powiedział piegowaty chłopak, ciężko dysząc

- Słucham Cię skarbie - starszy doskonale wiedział, że młodszy nie wytrzyma już za długo, dlatego postanowił się z nim chwilkę podroczyć.

- P-proszę... Chcę Cię j-już poczuć..

- Jak bardzo chcesz mnie w sobie poczuć maluszku?

- Błagam.. Tatusiu, proszę spełnij prośbę swojego maleństwa.. AHHH - jęknął młodszy gdy starszy postanowił złapać za jego dość duże przyrodzenie przez spodnie.

- Już się Tobą zajmuje skarbie.

Starszy szybkim ruchem zdjął ze swojego chłopaka spodnie wraz z bokserkami. Zdjął również jego koszulkę jak i swoje ubrania.

Hyunjin postanowił się troszkę pobawić z Felixem. Chciał aby młodszy zapamiętał ten sex jak najlepiej.

¤¤

Nie nedzie rozdziału jak sie ruchaja

Last Night }·{ Minsung }·{Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz