Gdy Jisung stał już za Minho. Starszy bez chwili namysłu się do niego odwrócił po czym zabrał go w swe ramiona.
- Tęskniłem Hannie.
- Ja też. Ale chyba wiesz po co tu jesteśmy. Wszystko sobie wyjaśniamy i się rozchodzimy.
- Jasne, a więc. Od czego by tu zacząć. Dobra wiem. Zaczynając, gdy byliśmy jeszcze w liceum, Ty w 2 klasie ja w 3, już wtedy Cię kochałem. Jednak gdy Ty mi oznajmiłeś, że coś do mnie czujesz, wyśmiałem Cię; bo tak mi zawsze powtarzała matka. Cytuję " Bycie gejem jest złe, jeśli jakiś chłopak wyzna Ci miłość, wyśmiej go". Więc jej posłuchałem. Bardzo tego żałuję. Czuję się okropnie z tym faktem. Przepraszam jeszcze raz za to - powiedział ze łzami w oczach, próbując nie płakać.
- Rozumiem. I ja też przepraszam, że wtedy uciekłem. Sądziłem, że skoro jesteś taki popularny, a do tego mnie wyśmiałeś, to nie przejmiesz się moją ucieczką. Ale jednak się przejąłeś - odparł młodszy przytulając Minho.
- Szukałem Cię przez 2 lata.. Codziennie traciłem wiarę, że kiedykolwiek Cię znajdę. Jednak w końcu mi się udało. Dziękuję, że byłeś przy mnie przez prawie cały okres liceum. Wiele to dla mnie znaczy - oddał przytulasa.
- To ja dziękuję, że mimo tego iż uciekłem nie przestałeś mnie kochać.
- Hannie mam pytanie.
- Słucham uważnie.
- Czy ty mnie jeszcze kochasz? - zapytał 19-latek patrząc się prosto w ciemne jak noc oczy Jisunga
- Jasne, że tak. Nigdy nie przestanę. Jednak wiedz, że nie możemy być razem.
- Dlaczego? Co nam stoi na przeszkodzie Hana?
- Po pierwsze: twoja mama Cię wydzieczy. Po drugie: nie jestem jeszcze na to gotowy. Daj mi trochę czasu.
- Po pierwsze: w dupie to mam. Po drugie: dam Ci tyle czasu ile tylko potrzebujesz. W końcu jak kocha to poczeka. A z racji, że ja za Tobą szaleję, to jasne jest; że będę czekać. Tylko proszę, nie karz mi czekać przez kolejne 2 lata. I już nigdy nie uciekaj.
- Jasne. Obiecuję, że już nigdy nie ucieknę. Jak już to z Tobą.
Po wyjaśnieniu sobie wszystkiego, nastolatkowie postanowili się rozejść. Jednak Minho przez kolejne 3 godziny nie przestawał do niego pisać. Za to młodszy, cały czas mu odpisywał.
¤¤
Czuje ze zjebalam ten rozdzial..
CZYTASZ
Last Night }·{ Minsung }·{
FanficKiedy Jisung w przeszłości został mocno zraniony przez Minho, a teraz to Minho bardzo chce go spotkać