Miesiąc później
Minho po utracie ukochanego, postanowił udać się nad rzekę Han. Hm ciekawe po co?
- Przepraszam Jisung.. Przeze mnie teraz jesteś tam u góry...
Starszy Lee podszedł do barierki I spojrzał się w rzekę. Woda płyneła bez końca, jak jego myśli, których było coraz więcej. Usiadł na barierce jak 5 innych osób. Ktoś kto był ok. metr od Minho skoczył minute temu. A ktoś inny jeszcze wcześniej.
- Muszę to skończyć... NIENAWIDZĘ SIEBIE SAMEGO - wykrzyczał jednak nikt nie zwrócił na niego uwagi.
Po ostatnich jego słowach, odwrócił się tyłem do rzeki, po czym poleciał do tyłu. I tak właśnie skończyły się żywota Lee Minho.
Ostatni wpis w pamiętnikach głównych bohatwrow:
Jisung:
Drogi pamiętniku, piszę to wiedząc, że zaraz będzie po mnie. Umówiłem się z mordercą, aby mógł zakończyć moje życie. Poprosiłem go również o to aby wstawił zdjęcie na ig. Prosiłem go o to, aby inni się o mnie nie martwili...
Chciałem was czytelników tego wpisu poinformować o istnieniu fauszywych relacji. Ja taką miałem będąc z Minho.. Dalej go kocham, ale nie potrafię dłużej żyć ze świadomością tego, że mnie zdradza...
Dziękuję za przeczytanie tego<3Jisung
Minho:
Witajcie drodzy czytelnicy. Piszę to ponieważ popełniłem ogromny błąd.. Zdradzilem Jisunga... Nienawidzę się za to.. Ponownie go zraniłem... A przecież go kocham! Właśnie zaraz wychodzę z domu.. Pójdę nad rzeke Han zakończyć swoje życie..
Dziękuję Jisung, że mogłeś się we mnie zakochać, dziękuję za mogłem się w tobie zakochać oraz przepraszam ponownie...
Do zobaczenia w innym święcie skarbie..Minho
¤¤
Nie wierzę że to koniec
CZYTASZ
Last Night }·{ Minsung }·{
FanfictionKiedy Jisung w przeszłości został mocno zraniony przez Minho, a teraz to Minho bardzo chce go spotkać