「 ✦ 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐓𝐡𝐫𝐞𝐞 ✦ 」" 𝐓𝐞𝐫𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝 " ______________________________________
𝐓𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐧 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝.𝐒𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐝𝐢𝐚𝐥 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐮𝐩, 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐘/𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐨 𝐚 𝐝𝐞𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐝.𝐓𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐮𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐢𝐥𝐲.𝐓𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐬𝐚𝐰 𝐚𝐧 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐧 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐭𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠, 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐀𝐢𝐳𝐞𝐭𝐬𝐮 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐣𝐨𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬, 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐩𝐚𝐢𝐫 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐞𝐬.𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐘/𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧."𝐈𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐊𝐨𝐲𝐨𝐡𝐚𝐫𝐮-𝐬𝐚𝐧..𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰." 𝐘/𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐢𝐳𝐞𝐭𝐬𝐮 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐡𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐞𝐭. "𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐀𝐢𝐳𝐞𝐭𝐬𝐮.. " 𝐇𝐞 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭.
𝐁𝐨𝐭𝐡 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐢𝐳𝐞𝐭𝐬𝐮 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐘/𝐧 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐛𝐲.𝐀𝐢𝐳𝐞𝐭𝐬𝐮 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐬 𝐚 '𝐧𝐨' 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐫 𝐭𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝."𝐘𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐲." 𝐀 𝐦𝐚𝐧'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐯𝐞𝐧𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐘/𝐧 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐡𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐭𝐨 𝐀𝐢𝐳𝐞𝐭𝐬𝐮 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐟𝐞.
YOU ARE READING
𝐙𝐄𝐓𝐒𝐔 | ⁺˳✧ αιzєтѕυ χ яєα∂єя ≈ ɞ˚
Fanfiction• / αιzєтѕυ ( кηу ) χ яєα∂єя ˙˚ʚɞ˚˙ › 𝗞𝗼𝗰𝗵𝗼 𝗬/𝗻, 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗶𝗱𝗱𝗹𝗲 𝗰𝗵𝗶𝗹𝗱 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗞𝗼𝗰𝗵𝗼 𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝗻𝘀𝗶𝗱𝗲𝗿𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗶𝗴𝗵𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹'𝘀 𝘃𝗶𝗰𝗲 𝗽𝗿𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲𝗻𝘁 𝗶𝗻 𝗞𝗶𝗺𝗲𝘁𝘀𝘂 𝗔𝗰𝗮𝗱𝗲𝗺...