「 ✦ 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧 ✦ 」
" 𝐃𝐫𝐮𝐠 "
______________________________________
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐜𝐤𝐮𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐘/𝐧 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐬𝐜𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬.𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐥𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐔𝐳𝐮𝐢 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐢𝐧 𝐚 𝐢𝐥𝐥𝐞𝐠𝐚𝐥 𝐚𝐠𝐞, 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬. 𝐅𝐨𝐫 𝐘/𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐜𝐡𝐚𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐦.𝐒𝐡𝐞𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐚𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐚𝐜𝐡𝐞. 𝐀𝐢𝐳𝐞𝐭𝐬𝐮 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐭𝐰𝐨 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞.
_____________________________________
𝐘/𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐞𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 -' 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬? ' 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐫𝐢𝐬𝐞 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐝.𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚 𝐧𝐞𝐚𝐫𝐛𝐲 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟.. 𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐦𝐞𝐬𝐬.𝐘/𝐧 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐚 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐛𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐛 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫.𝐇𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐞𝐭.𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐧𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐦𝐢𝐫𝐫𝐨𝐫.𝐒𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐤𝐢𝐧𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐤, 𝐬𝐨𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐝𝐚𝐲 𝐫𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠. [ 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐝𝐨 𝐬𝐤𝐢𝐧𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 ].
YOU ARE READING
𝐙𝐄𝐓𝐒𝐔 | ⁺˳✧ αιzєтѕυ χ яєα∂єя ≈ ɞ˚
Fanfiction• / αιzєтѕυ ( кηу ) χ яєα∂єя ˙˚ʚɞ˚˙ › 𝗞𝗼𝗰𝗵𝗼 𝗬/𝗻, 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗶𝗱𝗱𝗹𝗲 𝗰𝗵𝗶𝗹𝗱 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗞𝗼𝗰𝗵𝗼 𝗙𝗮𝗺𝗶𝗹𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝗻𝘀𝗶𝗱𝗲𝗿𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗶𝗴𝗵𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹'𝘀 𝘃𝗶𝗰𝗲 𝗽𝗿𝗲𝘀𝗶𝗱𝗲𝗻𝘁 𝗶𝗻 𝗞𝗶𝗺𝗲𝘁𝘀𝘂 𝗔𝗰𝗮𝗱𝗲𝗺...