; 𝐒𝐓𝐀𝐘 [ 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 » 𝐅𝐈𝐕𝐄 ]

188 14 12
                                    

「 ✦ 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐅𝐢𝐯𝐞 ✦ 」

                              " 𝐒𝐭𝐚𝐲 "______________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" 𝐒𝐭𝐚𝐲 "
______________________________________

𝐓𝐢𝐦𝐞 : 𝟏𝟒:𝟎𝟎
› 𝟏 𝐍𝐞𝐰 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞.
______________________________________

‹ 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 ›

› 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 :
𝐌𝐲 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐮𝐭𝐨𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬.

𝐒𝐞𝐞𝐧 : 𝐘/𝐧

› 𝐘/𝐧 ;
𝐃𝐀𝐌𝐍 𝐂𝐀𝐍𝐓 𝐈 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐒𝐎𝐌𝐄 𝐏𝐄𝐀𝐂𝐄 𝐈𝐍 𝐌𝐘 𝐌𝐈𝐍𝐃 😭?

› 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 :
𝐍𝐨𝐰 𝐨𝐫 𝐢𝐦 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐚𝐝.

› 𝐘/𝐧 :
𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐞 🙄

› 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 :
𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐔𝐫𝐨𝐠𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐮 𝐭𝐨 𝐩𝐢𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐩 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬.

› 𝐘/𝐧 :
𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞?

› 𝐒𝐞𝐤𝐢𝐝𝐨 :
𝟐𝟎 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬.

______________________________________

𝐘/𝐧 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐭, 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐝𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐝 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐭𝐟𝐢𝐭 𝐬𝐡𝐞'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠.𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐬𝐡𝐞 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚 𝐩𝐮𝐟𝐟𝐲 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐠𝐠𝐲 𝐣𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐢𝐤𝐓𝐨𝐜.𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐛𝐞𝐥𝐥 𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞.𝐘/𝐧 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐔𝐫𝐨𝐠𝐢 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐢𝐜𝐤 𝐡𝐞𝐫 𝐮𝐩."𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐝𝐲𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐦! " 𝐓𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐲𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐞𝐝 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐬, 𝐔𝐫𝐨𝐠𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐘/𝐧 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞 𝐚𝐬 𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐮 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝 𝐟𝐥𝐞𝐱𝐢𝐧𝐠."𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧, 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞." 𝐘/𝐧 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐨𝐫𝐬𝐭𝐞𝐩."𝐎𝐢 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬! " 𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐔𝐫𝐨𝐠𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐘/𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐮𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞."𝐂𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐮𝐩 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧-" 𝐘/𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐮𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐚 𝐦𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫.𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐮𝐫𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐘/𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧'𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫 𝐟𝐞𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞𝐬.𝐇𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐮𝐫𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐡𝐚𝐝 𝐫𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐠𝐡𝐨𝐬𝐭.'𝙈𝙪𝙯𝙖𝙣.' 𝐘/𝐧 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐭𝐨𝐢𝐜 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧, 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫."𝐘/𝐧! " 𝐔𝐫𝐨𝐠𝐢 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬."𝐆𝐨𝐭 𝐲𝐨𝐮! 𝐍𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞! " 𝐇𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝.𝐓𝐡𝐞 𝐡/𝐜 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 - 𝐇𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐥𝐚𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦.𝐊𝐚𝐫𝐚𝐤𝐮 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧, 𝐭𝐡𝐞 𝐡/𝐜 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞."𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠! " 𝐘/𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐤𝐰𝐚𝐫𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐰𝐧𝐭 𝐜𝐮𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐨𝐦𝐞..

𝐙𝐄𝐓𝐒𝐔  | ⁺˳✧ αιzєтѕυ χ яєα∂єя ≈ ɞ˚Where stories live. Discover now