3. bölüm ( kamp )

26 2 0
                                    

Ben gitmezsem benim yüzümden ekine zarar verecekti . Ben çok telaşlıydım .

Ama malesef gitmeliydim . Okulumu arkadaşlarımı yanlız bırakamazdım . Bu yüzden mecburen gidecektim . Dolabımdan kıyafetimi çıkardım .

Giyinmiştim kahvaltı yapacaktım.
Annemler işe gitmişti .

Ben hiç kahvaltı yapmadım uğraşmak istemedim .

Bu yüzden etkinliğe aç gittim .

Okulda tolanacaktık ben bekliyodum bi yandanda alaz varmı diye etrafa bakıyodum yanlış anlamayın onu sevdiğimden dolayı değil .

Neyse etrafta görünmüyordu bende ekini bekliyodum ekin geldi ona benim eşimin alaz olduğunu anlattım .

Oda vay piç alaz diyordu biz bekliyorduk işte sonra servisler geldi ama ekin benle aynı otabüste değildi çok büyük şansızlılık . Ve otabüse o girdi gelen alazdı benim yanıma oturdu . Çok kafaya takmadım

Otabüs hareket etti dakkalar sonra ben uyuya kalmışim ve alazın omzunda uyumuşum alazda sikine takmamış.

Kamp alanına geldik ben alazdan özür diledim .

Sonra görev paylaşımı oldu ve benle alaz odun toplayacaktık .

Ben ormanda kaybolmuştum ve yemek yemediğim için bayılmıstım .

Herkez toplanınca beni bulamadılar . Alaz hemen aramaya çıktı.

Alaz : asya nerdesin ?

Diye bağırıyordu sonunda beni buldu ben uyanıp alaza doğru koştum sonra alaza yaklaşinca bayıldım.

Alaz beni tuttu kucağina aldı ve beni bir kulübeye götürdü .

Sonra yemek verdi bende yedim alaz niye kahvaltı yapmadın diyordu.
Bende ağladım o bana sarıldı .
ilk kez bana sarıldı . Bende onun kokusunu içime çektim.

Ve sonra evlerimize dağıldık.

Zorba Sevgilim ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin