Grim:
🩵 Ten kocur szybko się do ciebie przywiązał jednak z początku nie postrzegał to w taki sposób.
🩵 Spanie razem w jednym łóżku i tak nie jest dla was niczym nowym.
🩵 Grim zaczął zauważać, że widzi w tobie coś więcej dopiero kiedy będąc już bardziej rozpoznawana w NRC zaczęłaś być również bardziej rozchwytywana.
🩵 Ciągle zgrywa przed tobą twardziela, na przykład kiedy ktoś zakosi ci na stołówce przed nosem ostatnią kanapkę z grillowanym serem. I tak robi tylko większy raban, a ty musisz później po nim sprzątać.
🩵 Kocha kiedy kupujesz i karmisz go tuńczykiem, oraz kiedy go myjesz.
🩵 Po nocach śni, że jak będzie już wielkim czarnoksiężnikiem to wszystkie dziewczyny i kocice będą za nim latały, ale on i tak zawsze wybierze ciebie.
🩵 Kiedy jesteś chora Grim jest zawsze pierwszy z termometrem.
🩵 Niespodziewanie ognisty kot zaczął robić więcej bałaganu niż zwykle. Głównie dla tego, że wielki czarnoksiężnik nie może odpuścić tym niegodnym pluskwom zbliżać się do jego wybranki.
🩵 Grim o dziwo zaczął się też robić bardziej oschły. Chodź głaskanie, zwłaszcza z twojej ręki jest niezwykle przyjemne to on nie chce być w twoich oczach uroczym kiciusiem tylko godnym mężczyznom i to właśnie stało się jego priorytetem.
🩵 Chodź kosztowało go to wiele nerwów osobiście udał się do Malleusa Draconii po zaklęcie, miksturę, cokolwiek co pozwoli mu zmienić się w człowieka. O dziwo zaintrygowany smok zgodził się i to bez zapłaty bo sam był ciekaw co z tego wyniknie.
🩵 Tak oto, któregoś wieczora kiedy akurat wołałaś Grima on przybiegł do ciebie goły i wesoły i zaczął cię mocno ściskać mówiąc, że teraz jest człowiekiem i może być taki jak ty.
🩵 Sytuacja momentalnie nabrała inny obrót. Każdy dziwił się na widok nowego ucznia ze znajomym ogonem i chytrym uśmieszkiem, który- że i tak razem chodzicie na lekcje- teraz mógł dosłownie trzymać cię blisko siebie i tak też robił. Zawsze na korytarzach chodził z ramieniem przewieszonym przez twoje barki. Nadal nie rozumiałaś o co mu chodzi.
🩵 Nocki były niewiele lepsze. Z kotem to i owszem, ale z takim kawałem chłopa nie ma opcji spać w jednym łóżku. Jednak i tak byłaś zbyt miła aby go wywalić, a nie zamierzałaś spać sama na kanapie w holu. Kocur przytulał się do ciebie całą noc.
🩵 Kiedy pytałaś się go dlaczego tak się zmienił odpowiadał tylko z uśmiechem, że chciał zobaczyć jak to jest być człowiekiem i na razie mu się to podoba i nie zamierza tego zmieniać.
🩵 Grim robił się coraz bardziej natrętny do tego stopnia, że kiedy nadszedł weekend postanowiłaś go unikać. Było ci żal, że tak traktujesz przyjaciela, ale uznałaś, że cokolwiek wziął uderzyło mu to do głowy i musisz znaleźć sposób aby go odczarować. Nie wiedziałaś, że kocur niemal od razu się domyślił i złapał cię kiedy szłaś sama korytarzem do biblioteki.
🩵 „Czemu mi to robisz „Y\N"? Nie podoba ci się to kim się stałem? Przecież zrobiłem to dla ciebie, aby być jak najbliżej i robić z tobą wszystko to co inni chłopcy ze swoimi dziewczynami. Jestem szczęśliwy w tym ciele więc proszę nie łam mi serca i zaakceptuj mnie."
CZYTASZ
As your yandere
FanfictionCzyli krótkie i nie krótkie opisy tego jak wyglądała by twoja relacja z postacią anime, która jest do ciebie przywiązana tochę za bardzo. Długość opisów jest nie regularna więc raz można natrafić na krótki opisik, albo całe wypracowanie. Tytuły rozd...