Twisted Wonderland

357 8 0
                                    

Malleus Draconia:

🐲 Któregoś dnia znalazłaś breloczek, na korytarzu. Pytałaś o niego wszystkich jednak dopiero Lilia zaprowadził cię do Diasomi gdzie niepewnie zwróciłaś zgubę właścicielowi.

🐲 Malleusa na początku był w niebo wzięty na widok swojej zabawki jednak dopiero kiedy zaczął ją tulić zdał sobie sprawę z twojej obecności.

🐲 Myślał, że zaraz zapadnie się pod ziemię ze wstydu jednak ty go uspokajałaś, że nie ma nic złego w lubieniu tamagotchi.

🐲 Po raz kolejny spotkaliście się kiedy wyszłaś na wieczorny spacer. Nieźle się zdziwił kiedy przywitałaś go z entuzjazmem kiedy inni od niego uciekali.

🐲 Zaczęliście razem spacerować i rozmawiać na różne tematy.

🐲 Szybko się zaprzyjaźniliście, a Malleusa fascynował fakt bliższej znajomości z kimś innym niż Lilia, Sebek i Silver.

🐲 Spędzał z tobą praktycznie każdą wolną chwilę, aż w końcu zakochał się w tobie. W dzieciństwie Lilia często czytał mu opowieści o smokach, rycerzach i księżniczkach dla tego często lubił porównywać siebie i ciebie do tych opowieści.

🐲 Dzięki swojej mocy teleportacji przenosi się do twojego pokoju i obserwuje jak śpisz. Uważa cię wtedy za jego słodką, śpiącą królewnę.

🐲 Często zapraszał cię na spacery przez co z czasem ty również zaczęłaś się w nim podkochiwać.

🐲 Swój czas wolny, po za spotkaniami i obserwowaniem ciebie spędza na wymyśleniu mikstury, która uczyni cię nieśmiertelną jak on sam aby nigdy cię nie stracić.

🐲 Sebesk i Sliver chodź z początku sceptycznie do ciebie nastawieni szybko skapnęli się kim jesteś dla Draconii więc skoro Wielkiemu Mistrzowi tak zależy na zwykłeś dziewczynie to znaczy, że oni też muszą chronić ciebie jak rycerze.

🐲 Jedną z cech, którą uwielbiasz w Malleusie jest jego zmienność. Raz jest szarmancki i dostojny, a chwilę później rozkojarzony i dziecinny.

🐲 Raz kiedy zaglądał do ciebie przez lustro zobaczył cię nagą pod prysznicem. Do teraz o tym nie wiesz, ale tego widoku i wspomnienia krwotoku z nosa nigdy się nie pozbędzie.

🐲 Kocha kiedy bawisz się jego rogami, skrzydłami czy ogonem. W ogóle kocha twój dotyk.

🐲 Kiedy po raz pierwszy widział jak ktoś cię podrywa dostał szału. Uspokoiłaś go zanim doszło do najgorszego i kiedy emocje opadł szybko wyznał ci miłość.

🐲 „ „Y\N"! Kocham cię! Jesteś dla mnie najcenniejsza i nie pozwolę nikomu ci mnie odebrać. Podaruję ci cały świat dla twojego serca i dopilnuję, abyśmy byli razem, już na zawsze.

As your yandereOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz