PROLOG

2K 59 3
                                    


Air mata bergenang. Wain berperisa anggur yang terisi di dalam gelas kaca yang dipusing-pusingkan oleh tangan kanannya, itu dibawa ke bibir.

Dengan kononnya dia sedang bertenang, wain berperisa anggur itu diteguk melepasi kerongkong.

"Kristal! Aquí estás, te he estado buscando!" (Here you are, I've been looking for you!)

Tempikan bingit itu buatkan dia memusingkan bebola matanya ke atas. Wain berperisa anggur itu terus diteguk tanpa mengendahkan apa-apa disekelilingnya.

"Oh gosh! Stop this Kris, ¡mírate! ¡Estás demasiado borracho!" (look at you! you're drunk to much!)

"Vessa! ¿No puedes simplemente largarte de aquí?" (Can't you just get the hell out of here?)

Dia mengesat pipi putihnya yang dibasahi dengan air mata jernih. Pipinya kini, sudah berona sedikit kemerahan kesan daripada terlalu banyak minum minuman keras itu.

Vessa melepaskan keluhan. "Kris.. the party is over! Please.. let's just ¡Vete a casa! Tu marido me va a matar verte volver borracha like this!" (Go home! Your husband is going to kill me see you come back home drunk)

Dia tidak sedikit pun mengambil peduli kata-kata rakannya itu. Sebaliknya, tangan Vessa yang cuba memapahnya berdiri, ditepis.

Arak berjenama mahal itu terus diteguk tanpa memikirkan apa-apa kemungkinan lain. Sekeliling mula kedengaran samar-samar.

Pandangan kian kabur. Dia akhirnya jatuh, jatuh melorot ke permukaan lantai kelab malam itu.

"Woah.. Mírate hermosa, ¿estás bien? Necesitas algo" (look at you beautiful, are you okay? You need some help?)

Kristal terus hanyut dengan keadaan mabuknya yang semakin menewaskan diri. Vessa menggaru kepalanya buntu dengan apa yang dia perlu lakukan.

Kristal didukung oleh lelaki Sepanyol itu.  Vessa melarang beberapa kali, namun Kristal tetap dengan keputusannya untuk mengikuti lelaki itu. Akhirnya, mereka terpisah di dalam kelab malam.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Finally here,

First of all, cerita ni lain daripada "Tengku Khairan's Kristal" Beberapa nama watak diubah, beberapa penambahan watak juga ada ditambah, selain daripada itu, jalan cerita turut diubah.

Ada beberapa scene dari cerita "Captain Arash's Only Love" itu semua tiada di dalam "Terluka Mencintaimu"

Tak nak buang masa bebel banyak ii, just read and hope this version will be a lot better than the first one.

Sekian dari saya aish_maira,
Terimalah..

"Terluka Mencintaimu"

TERLUKA MENCINTAIMU [Tengku Khairan's Kristal V2] OGWhere stories live. Discover now