*Birgün kızlar gene okuldadır. Nazlı okulun bahçesinde gezerken birşey duyar.
Öğrenci: Duydunuz mu!? Güneş Hocayı bi adamla evde sarılırken basmışlar.
Diğer Öğrenciler: Ohaa ne diyosun vay be hiç beklemezdim Güneş hocadan.
*Nazlı bu duyduklarına çok sinirlenir.
Nazlı: Pişşt Alo dedikodumu yapıyosunuz lan benim annem hakkında? Utanmıyorsunuz dimi böyle konuşurken Heh??
Öğrenci: Napalım yani Nazlı anneninde maşallahı var. Bu yaştan sonrada evlenilmez yani?
Nazlı: Annem lan o benim!! Sizene istediğini yapar?!!
Hadi dağılın artık?!!*Nazlının bu lafı üzerine bütün öğrenciler kaçar.
....*Güneş eve gelir eve geldiğinde telefonu çalar arayan Haluk tur.
Güneş: Alo canım nasılsın?
Haluk: heh merhaba canım iyiyim sen nasılsın?
Güneş: İyiyim işte şimdi yeni geldim okuldan.
Haluk: Çok iyi o zaman akşam 20:00 da hazır ol çünkü seni bir yere götürücem.
Güneş: Ah... Nereye peki merak ediyorum doğrusu.
Haluk: Sürpriz... Neyse akşam alırım seni.
*Der ve telefonu kapatır. Güneş sevinç çığlıkları atar evde birden kapı çalar. Gelen kızlardır.Selin: Hayırdır Anne bu ne mutluluk?
Güneş: mmm... Şey yaa Bi arkadaşım beni sinemaya davet ettide,onun için seviniyordum hem sıkılmıştım banada değişiklik olur.
Nazlı: Kimmiş o arkadaş? O Haluk kişisimi?
Güneş: Nazlı haddini fazlasıyla aştın artık. Haftasonunu yasaklıyorum sana!!
Nazlı: Doğruları söylemek ne zamandan beri suç oldu? Neyse ben odama gidiyorum.
Güneş: Ah Nazlı Ah her defasında neden böyle yapıyosun ki sanki.
Selin: Aman anne bırak şunu gel biz seni hazırlayalım.
*Güneş çok güzel olmuştur. Haluk onu kapıda bekliyordur. Haluk'un ağzı açık kalır.
Haluk: çok çok güzel olmuşsun...
Güneş: Sende çok yakışıklı olmuşsun...
Haluk: Gidelim mi?
Güneş: Gidelim.
*Güneş ve Haluk arabaya binip giderler. Tabi Nazlıda arkalarından bi taksiye atlar ve onları takip eder.
Haluk: Hadi in bakalım geldik.
Güneş: :))
*Güneş ve Haluk bi masaya otururlar. Nazlı da bi yerde onları izliyordur. Haluk cebinden yüzü çıkarır.
Haluk: Belki biraz erken oldu ama benimle...
Nazlı: Anne!!!!?
Güneş: Nazlı nasıl geldik sen buraya?
Nazlı: Ne önemi var? Bu adamla yemeğe mi geldin Hani bi arkadaşınla sinemaya gidiyodunuz? Valla filmin ta kendisi sizsiniz ya!? Bak bide sana evlilik teklifi ediyor!!
Güneş: Nazlı ben....
Nazlı: Anne bi açıklama yapma Bana bunları evde konuşucaz! Hadi gidiyoruz.
Güneş: Çık beni dışarda bekle geliyorum. Hadi!! Haluk özür dilerim başka zaman artık iyi akşamlar.
*Der ve Eve gelirler.