Suguru okula gittiğinde Satoru yine yoktu, gerçekten çok pişman hissediyordu. Satoru'nın karşısına çıkacak yüzü de bulamıyordu. En sonunda yazmaya karar verdi.
suguru: satoru
Gercekten cok ozur dilerim
Seni kirmayi asla istemezdim
Lutfen beni affet
Ayrica okula da gel benim yuzunden derslerini kaçırıyorsunsatoru: senin yuzunu gormek istemiyorum
Okula neden geleyim ki
Zaten yakinda okulumu degistirecegimsuguru: ne?
Satoru bak lutfen
Yalvaririm boyle bir sey yapmasatoru: neden yapmayacakmisim?
Dedigim gibi, yuzunu gormek dahi istemiyorum
Bundan sonra yokum ben, beni unut
Gercekten hatirlanmaya deger bir arkadasligimiz oldu, her sey icin cok tesekkur ederimsuguru: yapma boyle lutfen
Su an aklin yerinde degil
Pisman olscagin kararlar verme
Bak sana yemin ederim okulda karsina cikmam
Yuzumu dahi gormezsin, istedigin gibi
Ama lutfen okulunu degistirme
Lutfen yalvaririmsatoru: yuzumu dahi gormeyeceksen neden bu kadar takiyorsun?
Degisen bir sey olmayacaksuguru: seninle ayni bina altinda olmak bile bana yeter
Lutfen bana bunu yapma
Cok ozur dilerim gercekfen cok ozur dilerim
Oyle demek istememistim aslaGörüldü 22.11
Satoru?
Engelledin mi gercekten?Suguru oflayarak telefonunu kapatıp masanın üstüne koydu, sınavlar da yaklaşıyordu ama asla odaklanamıyordu, aklındaki tek şey Satoru'ydı. Bunları düşünürken aşağıdan bağırma sesleri gelmeye başladı, annesi ve babası her zamanki gibi kavga ediyordu. Kafasını dağıtmak istiyordu, evden kaçacaktı. Gizlice ayakkabılarını eline aldı ve camdan atladı, fazla yüksekte olmadıkları için sorun değildi, sadece ayağını burkmuştu.
Dışarı çıktığında derin bir nefes aldı, gidebilecek ya da kafasını dağıtabilecek hiçbir yeri yoktu. Nereye gittiğini bilmeden yürümeye başladı, saat onu çeyrek geçiyordu. Satoru hakkında düşünmeye başladı, çocukluğundan beridir tanıdığı, her şeyden daha çok sevdiği bir insandı. Ama bu insanın ondan hoşlandığını öğrendi ve ne yapacağını bilemedi. Suguru gay değildi ama bunu neye dayanarak söylüyordu? On yedi yaşındaydı fakat bugüne kadar hiçbir kızdan hoşlanmamıştı. Satoru'ya gelirsek, onu zaten seviyordu. Bunun normal bir sevgi olduğunu düşünüyordu Suguru, çünkü aşkın nasıl bir duygu olduğunu bilmiyordu.
Ieiri'den sadece aşkın nasıl bir şey olduğunu öğrenmek için yardım isteyecekti.
Onu aradı."Ieiri, iyi akşamlar."
"Sana da, noldu? Pek aramazdın."
"Sana bir şey sorabilir miyim?"
"Suguru? Bir şey mi oldu?"
"Hayır, sadece Satoru hakkında düşünüyordum."
"Dinliyorum."
Derin bir nefes aldı Suguru, "Aşık olmak nasıl bir şey?" Suguru kulağına dayadığı telefonu, Ieiri'nin hayvan gibi anırışlarından dolayı kulağından uzaklaştırdı.
"Ahahahaha!! Gerçekten, gerçekten bunu soracağını asla ama asla tahmin edemezdim!"
"Öküz müsün kızım sen?! Ne anırıyorsun, insan gibi soru sorduk!"
"Senin lan öküz, neyse neyse. Biraz üzgün olduğunu düşündüğüm için üstüne gitmeyeceğim. Aşkın nasıl bir şey olduğuna gelirsek...dürüst olmak gerekirse ben de pek hatırlayamıyorum. Sadece ortaokuldayken bir kıza aşık olmuştum, hatırladığım kadarıyla hissettiğim aşk şöyle bir şeydi: sürekli onun yanında olmak isterdim, onu gördüğümde hem çok mutlu olur, hem de çok heyecanlanırdım, aklımdan asla çıkmazdı, sürekli onu düşünürdüm. Bunun gibi şeyler. Peki sen Satoru'ya karşı ne kadarını hissediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendship to lovers // SatoSugu ♡
FanfictionSiktigimin sacma bi hikayesi amk Dikkat, IQ seviyeniz dusebilir!!! Dram ve komedi karisik aq ruh halime bagli Angst degil canlafim 😋😍 Satoru bottom asklarim 😋😍 Tamamlandi 🤙🏻🤙🏻