012 - My Thoughts Hurt

4 0 0
                                    

ᛗɏ ⱦħꝋᵾꞡħⱦꞩ ħᵾɍⱦ.

Ӻⱥđīꞥꞡ ᵯēᵯꝋɍīēꞩ... ēꝟēɍɏⱦħīꞥꞡ īꞩ ħᵾɍⱦīꞥꞡ...

ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ...

ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ...

ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ..

ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ...

ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ... ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ... ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ... ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ...

ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ... ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ... ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ... ᛗīꞥđ īꞩ ȼꝋɍɍᵾꝑⱦīꞥꞡ... ȼⱥꞥ'ⱦ ⱦħīꞥҟ...

₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ....

₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ. ₲ēⱦ ꝋᵾⱦ ꝋӻ ᵯɏ ħēⱥđ.

Headspace I - RemasteredWhere stories live. Discover now