Lydia's Nicknames For People

1.7K 44 2
                                    

Lydia has a nickname for all of the people she met that died before/after she was born.

Evan is Ev, Lily is Mama, James is Dad, Marlene is Auntie Marls or Mama Marls, Dorcas is Auntie Dory or Dory, Pandora is Auntie Pands, Orion is Grandpa Oreo, or Oreo, Abraxas is Grandpa Brax or Brax, Fleamont is Grandpa Monty or Monty, & Euphemia is Grandma Mia or Mia.

Lydia has nicknames for all her living friends and family also.

For the Wizarding World Youngsters; Harry is Harold or James, Hermione is Witchy, Ron is Ronnie, Ginny is Little Red, George is Georgie, Charlie W is Dragon Boy, Bill is Billy or Favorite Weasley, Daphne is Daph, Astoria is Tori, Pansy is Pans or Sister, Draco is Dray, Blaise is Blay, Theo is Brother Bear, Marcus is Mar, Adrian is Drian, Mattheo is Matty, & Tonks is Dora or Nymphy or Sister Dora.

For Wizarding World Adults; Molly is Mama Bear, Arthur is Papa Bear, Remus is Papa Moony, Sirius is Papa Pads, Narcissa is Mama Cissa, Andromeda is Mama Andy, Ted is Papa Ted, Lucius is Papa Blondie, Kingsley is Uncle Kings, Mad-Eye is Uncle Moody, McGonagall is Auntie Minnie, & Severus is Uncle Sev.

For the Demigods; Grover is Grove or G-Man, Percy is Perce or Seaweed Brain, Clarisse is Clary, Reyna is Rey, Katie is Kat, Annabeth is Annie or Beth or Wise Girl, Miranda is Randa, Silena is Lena, Kayla is Kayls, Austin is Tin, Charles is Charl, Jake is Jakey, Nyssa is Nyss, Conner is Con, Travis is Trav, Chris is Ris, Butch is Rainbow Boy, Clovis is Clove, Lou Ellen is Elle, Michael is Mike, Will is Sunshine or Doctor Sunshine, Drew is Makeup Girl, Piper is Pipes or Beauty Queen, Leo is Fire Boy, Jason is Jace or Lightning Boy, Thalia is Thals or Lightning Girl, & Nico is Neeks or Death Breath.

For the Gods; Apollo is Pollo, Aresis Res, Dionysus is Dio, Hermes is Herman, Hephaestus is Heffy, Dike is Di, Pan is Wild, Artemis is Arty, Athena is Thena, Eileithyia is Eithyia, Hebe is Hebs, Persephone is Flower, Eirene is Rene, Eunomia is Euno, Tyche is Lucky, Hecate is Grandma Magic, Aphrodite is Dite, Eris is Eri, Melinoë is Meli, Euphrosyne is Euph, Harmonia is Nia, Zeus is Uncle Z, Hera is Auntie Majesty, Hades is Uncle H, Poseidon is Papa, Amphitrite is Mama A, Triton is Big Brother or Trite.

Mad Hatter: WTMWhere stories live. Discover now