Evetttt bu ilk fic'im umarım tutar💋
...
Hayat zor ama en zoru da yüzleşmek
tir. Yüzleşmek o kişiyi zorlar. Her konuda..Korkularımız,üzüntülerimiz,
iş hayatımız,aşk hayatımız,yaşamınız.
Zaten yüzleşmekten bunu gerektirir. İnsan bazen bunları önüne almalı ve bir karar vermelidir.Vermezse ölümden bile daha acı verir. İnsan yüzlerce konularda ya kendileri yada başkaları ile yüzleşmelidir.Ama insanları sadece bir kere incitirler ve bunu umursamazlar. Peki ben ne yapmıştım? Ben ne yapmıştım ki o ve diğerleri bana böyle davranıyordu?...
Yine bir okul sabahı için uyandım artık bıkmıştım okuldan. Zaten sadece bir kişi için geliyordum bu lanet üniversiteye.Evet o kişi şüphesiz Felix'ti. Felix çok tatlı bir çocuktu. Her zaman sevgi dolu,mutlu,Her ota boka gülen biriydi. Fazla saftı ama yinede sevilirdi.Bense...Bense sadece çöpleri
atmak için,olmasam hiç birşeyin değişmeyeceği bir çöp kutusuydum.
Evet pek farkı hatta hiçbir farkı olmayan bir çöp kutusuydum. İnsanlar yanımdan geçerken iğrenerek bakıyordu. Felix dışında Hyunjin ve Bangchan'da vardı.
Felix ve Hyunjin sevgiliydi. Bangchan'
ında sevgilisi vardı ama söylemek istemiyordu. Benimse platoniğim vardı. Ama kimseye söylemedim.
Çünkü korkuyordum.Ne yapacağım
diyordum.Gülerek elinde kahve bardağı ile yanımda geldi sarı çocuk:-Jisung, hadi ama yine uyumadın mı?
-Ne alakası var. Ben gayet rahat uyuyordum.
Tüm gözlerin üzerimde oldugunu hissediyordum. Bunu büyük ihtimalle gözlerimden anlamıştı. Çünkü ne zamandır uyku düzenim bozulmuştu.
bu yüzden aynaya hiç bakmıyordum.
Biraz utandım Çünkü herkes size bakıyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bir yalan söylemeliyim.-Ödevlerin teslim zamanı bitiyor. Ödevleri yetiştirmeye çalışıyorum. O yüzden uykuya zaman kalmıyor Felix. Endişelenmeye gerek yok.
Evet Jisung böyle devam et böylece kimse gerçeği bilemeyecek.
...
-Abi şu hocadan nefret ediyorum
-Hangisi bokkie?
-Lee-min varya abi tek yaptığı boş yapmak
-Abartma ya kötü biri değil
-Sen öyle san
Ahh,felix bu aralar çok stresli. Sürekli dalıp gidiyor. Dünyadan kopmuş gibi davranıyor. Bangchan ve Hyunjin de anlamışlar. Belli ki birşey olmuş.
...
Bokkie'm ""나 너무 나쁜데 어떡하지?" grubunu oluşturdu
Bokkie'm
무엇을 해야할지Jisui
Ne oldu bokkiemChannie
İyi misin bokkie?Hyunjiniret
Sevgilim hayatım gülüm ne oldu sana?Jisui
Bokkie istersen özelden mesaj atBokkie'm "Jisui ben bittim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HE İS LİVE/MİNSUNG
FanficMinsung arasında çıkan bir kavga sonucu uzaklaştırma alan Minho Ve geri döndüğünde buna inanamayan Jisung..