~1~ Hayat adil değildir,alışın.

41 6 8
                                    

Karakoldan eve gelmiştim. Bugünkü mesai bitmişti. Akutagawa ile bugün olan operasyonu başarıyla tamamlamıştık. Duşa girip girmemek arasında kaldım ama geri vazgeçtim. Akutagawa ile Yokohama'daki bir karakolda çalışıyorduk. İşimizde mükemmel olmasak bile iyiydik. Komiserimiz olan Dazai-san uzun zamandır kayıptı. Başına ne geldiğini kimse bilmiyordu. Bazı polisler bunun fyodor'un planı olduğunu düşünüyordu, bazıları ise Dazai-san'ın bize ihanet ettiğini düşünüyordu. Ama ikinci ihtimal kesinlikle daha düşüktü.

Oturma odamda otururken birden telefonum çalmaya başladı. İstemesem de kalkıp telefona baktım. Akutagawa arıyordu. Onu bekletmeden açtım.

"Efendim akutagawa"

"Nerdesin atsushi"

"Evdeyim neden, ne oldu?"

"Fyodor tanizaki'lerin evine
saldırı yapmış ,çabuk karakola gel"

"

Ne, hemen geliyorum"

Telefonu kapattığım gibi odama yöneldim. Fyodor, ekip arkadaşım olan tanizaki'nin evine saldırmıştı. Fyodor yıllar önce çok zor yakaladığımız bir suçluydu ve 3 ay önce hapishaneden kaçmayı başarmıştı. O zamandan beri arıyorduk ama hiçbir ilerleme kaydedememiştik. Şimdi elini kolunu sallaya sallaya ekip arkadaşımıza saldırmıştı. Buna artık bir dur demeliydik.

"Evet durum nedir?"

"Fyodor arka kapıyı kullanarak gizlice eve girmiş.
Tanizaki dikkati sayesinde kurtulmuş ve yakalamak
üzereymiş fakat kardeşi naomi'yi çoktan Fyodor kaçırmış"

Hemen karakola gelmiştim. Memurumuz olan haruno durumu açıklıyordu. Fyodor her zamanki gibi çok sinsi davranmıştı. Ondan zaten farklısı beklenemezdi.

"Fyodor'un kaldığı yeri bulabildinizmi"

"Evet efendim, naomi'nin telefon sinyalleri
sayesinde bulabildik"

"Tamamdır, yarın hemen operasyon yapıyoruz"

Eminim ki başkomiserimiz kunikida fyodor'u bulamadığı için hala kendini suçlu hissediyordu bunun için elinden gelenin en iyisini yapıyordu.

"Takımlar halinde eve operasyon yapıcağız
    Çünkü fyodor her yerden kaçabilir
             Chuuya-Gin
           Kenji-tanizaki
         Yosano-Higuchi
         Jouno-Tecchou
    Akutagawa-Tachihara
Ranpo ve Poe operasyonun beyni olduğu için buradan, merkezden takip edicekler. Normalde akutagawa ve atsushi'yi aynı ekibe koyardık fakat atsushi sen fyodor'un elinde olduğunu düşündüğümüz, Sigma diye birini kurtarıcaksın detayları daha sonra sana anlatacağım."

Akutagawa ile yaklaşık 10 yıldır birbirimizi tanıyorduk fakat 2 yıldır sevgiliydik. Birbirimizi çok seviyorduk. Nadiren de olsa operasyona ayrı çıktığımız zamanlar olurdu.

"Evet,şimdi herkes evine gidip dinlensin yarın uzun birgün olucak"

Kunikida-san'ın söylediği ile beraber çoğu kişi ayaklandı. Akutagawa yanıma yaklaştı.

"Eve bırakmamı istermisin atsushi"

"Tabii,olur"

Söylediğim ile beraber çıkışa doğru yöneldik. Yarın gerçekten de çok uzun bir gün olucaktı. İlerde görünen akutagawa'nın arabasına doğru yöneldik. Akutagawa motorları daha çok severdi fakat mesleğinden dolayı saldırı gibi birşey olursa diye araba kullanırdı. Arabaya ulaşınca hemen sürücü koltuğuna oturdum. Akutagawa kısık sesle güldü. Akutagawa'nın aksine arabaları çok severdim. Bu yüzden sürekli akutagawa'nın arabasını sürerdim. Benimde arabam vardı fakat akutagawaki daha üst modeldi.

Kendi evime doğru sürmeye başladım. Bir süre konuşmadık. Beni izlediğini biliyordum. O an aklıma gelen soruyla akutagawa'ya baktım. Bir şey diyeceğimi anlamış gibi "söyle" dedi, hala beni izlerken. Bende söyledim

"Eğer ben suçlu olsaydım ve aramızda aynı bu bağ olsaydı
Ve beni öldürmen gerekseydi, öldürürmüydün. Beni öldürmezsen
Sen öleceksen öldürürmüydün?"

Sorduğum soruyla yutkundu. Yutkunmak zaten söylediklerin boğazımdan geçmedi bu yüzden yutkundum gibi bir şeydi.

"Kendim ölürdüm ama seni öldürmezdim"

"Peki ben suçumu inkar etsem bana inanırmıydın?"

"Bunlar nasıl sorular atsushi, nerden aklına geldi bunlar"

"Chuuya-San'ı düşünmüştüm, oradan aklıma geldi."

"Güvenirdim sen yalan söylemezsin çünkü"

Aramızda sonsuz bir güven vardı bunu biliyordum fakat nedense yinede sorma ihtiyacı hissetmiştim. Çünkü sevgi ihaneti ölüm kadar ağırdır.

Kırgın Kalpler ~ Shin SoukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin