~2 Bilinenler ve Bilinmeyenler~

17 5 0
                                    

Bugün operasyon günüydü. Tüm ekip bu kez fyodor'u yakalamak için canını dişine takmıştı. Şuan merkezdeydiler. Yola çıkmak için hazırlanıyorlardı.

"Çelik yeleklerinizi giymeyi unutmayın, tüm hazırlıkları tamamlayın. Orada ne ile karşılaşacağımızı bilemeyiz."

Başkomiser kunikida hazırlıkları kontrol ediyordu. Bugün'e kadar fyodor gibi bir suçluya denk gelinmemişti. Fakat ekip kendine güveniyordu. Zaten inanmak başarmanın yarısıdır.

Tüm hazırlıklar tamamdı. Yola çıkmışlardı. Atsushi biraz endişeliydi. Ya fyodor'u yine yakalayamazlarsa, ya kendi görevinde başarısız olursa?

"Rahat ol atsushi, görevi başaracağımıza eminim"

Akutagawa atsushi'nin aklından geçenleri duymuş gibi atsushi'yi desteklemişti.

"Umarım akutagawa"

Gelmişlerdi. Öne ve arkaya ekipler halinde yerleştiler. Atsushi ise kurtarması gereken kişinin olduğu bölgede duruyordu. Fukuzawa'ların merkezden verdiği işaret ile başlayacaklardı.

Dakikalar sonra işaret geldi. Arka tarafdaki ekiplerin yarısı, ön tarafdaki ekiplerin yarısı eve giriş yaptı. Alt katta kimseyi bulamamışlardı. Yoksa korktukları gibi fyodor kaçmışmıydı?

"Kahretsin! Hiç bir yerde yok."dedi chuuya.

"Kaçmış, hemen olay yeri inceleme gönderin."diye telsize konuştu jouno.

Bu seferde fyodor ellerinden kaçmıştı. Kunikida artık umudunu kaybetmişti. Nasıl bir polisti. Eğer suçluları yakalayıp , masumları koruyormuyorsa kendine nasıl polis diyebilirdi? İç çekti ve atsushi'nin telsizi ne seslendi.

"Atsushi, sende durum nasıl?"

"Atsushi?"

"Ne oldu kunikida-san?"

"Atsushi'ye ulaşılamıyor, gidip bakar mısın akutagawa."

Akutagawa tedirginleşti. Hemen atsushi'nin olması gereken bölgeye ilerledi. Atsushi neredeydi? Ne yapıyordu?

İleride atsushi'nin olduğu binayı gördü,hemen kapının kulpunu çevirdi fakat açılmadı. Bir hışımla tekme atarak kapıyı açtı. Bu bina iki katlıydı. Hiçbir ses duyulmuyordu. Akutagawa alt kata bakarken bı anda yukarı kattan ağlama sesleri duydu. Bu seslerle beraber hemen yukarı çıktı. Yukarıda ses gelen kapıya girdiğinde büyük bir şok yaşadı.

Atsushi şokta bir halde ayakta  silahıyla duruyordu. Naomi sandalyede korkmuş bir şekilde ağlıyordu. Sigma ise yerde yaralı bir şekilde yatıyordu...Naomi korkmuş bir şekilde:
"A- Atsushi yaptı"dedi.

"

Aklım almıyor atsushi nasıl böyle bir şey
yapabilir!?"

Akutagawa onları o şekilde bulduktan sonra dakikalarca şok içinde kalmıştı. Atsushi bir anda bayılıp, yere yığılınca şoktan çıkıp herkese haber vermişti. Hemen ambulanslar gelmiş , Naomi hariç hepsini götürmüştü.

Sonradan öğrendiklerine göre Sigma o olayların etkisi ile koma'ya girmişti. Komadan ne zaman çıkacağı belli bile değildi. Naomi hala olayların şokunu yaşıyordu. Onu şoka uğratan kaçırılması değildi. Çünkü böyle çoğu olay yaşamıştı. Onu asıl şoka sokan atsushi'nin böyle bir şey yapmasıydı. Tabii ki birtek Naomi değil , tüm ekip şaşkınlık içindeydi. Çok sevdikleri ekip arkadaşları bir suç işlemişti. Ve Atsushi'yi savunamıyordular, çünkü atsushi'nin silahından çıkan kurşun Sigma'yı vurmuştu ve naomi'de Atsushi'yi söylüyordu.

Atsushi savcı'ya gidene kadar nezarethane de kalıyordu. Akutagawa ekibin yanından ayrılıp Atsushi'nin yanına gitti.

"Akutagawa..."

"Sen nasıl böyle bir şey yaparsın Atsushi!?"

"Gerçekten benim yaptığımı mı düşünüyorsun Akutagawa!?"

"Evet sen yaptın başka kim olucak"

"Ben birşey yapmadım, ben hatırlamıyorum bile!"

"Kesin öyledir canım hatta Sigma'yıda ben vurdum."

"Akutagawa ben yapmadım diyorum neden anlamıyorsun"

Atsushi hem sinirli hem de üzgündü. O birşey hatırlamıyordu bile.
Akutagawa sinirle orayı terketti. Fakat bu tüm terkedişlerden ayrı bir terkedişdi. Onun atsushi'ye olan güveni, Atsushi'nin de ona olan güveni bitmişti. Artık aralarında kimsenin bilmediği, bilemediği bir duvar vardı. Fakat atsushi artık o duvarı bile aşmak için olan özgüveni bitmişti. Bu dünyada her şeyden kötü olan bir şey varsa o da sevdiğin insanın sana inanmamasıdır.

"Eğer ben suçlu olsaydım ve aramızda aynı bu bağ olsaydı
Ve beni öldürmen gerekseydi, öldürürmüydün. Beni öldürmezsen
Sen öleceksen öldürürmüydün?"

"Kendim ölürdüm ama seni öldürmezdim"

"Peki ben suçumu inkar etsem bana inanırmıydın?"

"Güvenirdim sen yalan söylemezsin çünkü"

Evet arkadaşlar nasıl olmuş?
Muhtemelen bu kitap kısa olur çünkü
pek aklıma gelen birşey yok.
Tahmini 4-5 bölüm.
Ve yeni bölüm hafta sonuna doğru
gelir çünkü teyzemlerde olucam
Orda internet olmadığı için
Kitap yazıcam ve okuycam.
Neyse bayys canlarım★



Kırgın Kalpler ~ Shin SoukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin