5 yıl sonra
Akutagawa ve dazai devriyedeydi. Yanlarında telsizleri ile ihbar bekliyorlardı. Ve etrafta sorun olup olmadığını kontrol ediyordu.
Dazai'yi fyodor'u yakaladıktan sonra fyodor'un sığınağında tutsak bulmuşlardı. Sonra ise dazai görevine geri dönmüştü."24 numaralı sokakta bir erkeğe tecavüz etmişler, lütfen hemen oraya gidin."
Telsizden gelen ses ile beraber hemen o sokağa yola koyuldular,zaten yakınlardı.
Olay yerine ulaşmışlardı. Burası bir çıkmaz sokaktı. Etrafta kimse görünmüyordu. Dazai ve akutagawa hemen sokağa girdiler. Yerde beyaz saçlı biri yatıyordu, vurulmuştu da. Dazai hemen gidip yüzüstü yatan bedeni yavaşça çevirdi.
Çevirdiği gibi gördüklerine inanamadı. Akutagawa ne olduğunu merak edip , oda bedenin başına geldi. Gördükleri karşısında dizlerinin bağı çözülücekti neredeyse. Karşılarında gördükleri beden atsushi'nindi.
Dazai hemen titreyen elleriyle nabzını kontrol etti. Yavaşta olsa hala atıyordu. Telsizini çıkarıp ambulans'ı aradı. Akutagawa hala şok içindeydi. Atsushi gittikten sonra onu çoğu kez aramış ama bulamamıştı. Sürekli sevdiği kişi için endişeleniyordu. Şimdi ise karşında neredeyse ölücek bir şekildeydi. Dizlerinin üzerine çöktü.
Ambulans dakikalar sonra gelmişti. Atsushi'yi götürdüler. Dazai'de hemen onun olduğu ambulansa bindi. Akutagawa ise ihbarı duyup gelen chuuya ile beraber , onun arabasına bindiler.
"Akutagawa noldu, kimdi o? Mahvolmuşsunuz."
Akutagawa bir süre sessiz kaldı. Fakat chuuya sormaya deva, etti.
"At- Atsushi'ydi."
Chuuya şimdi anlamıştı. Hızını arttırarak ambulansı takip etmeye devam etti.
Hastaneye vardıklarında atsushi'yi direkt olarak ameliyathaneye aldılar. Biraz sonra tüm ekip orada toplanmıştı. Herkes olayı konuşurken dazai ve akutagawa sessizdi.
Dazai'nin en sevdiği, çoğu zaman arkadaşı, bazen de öğrencisi olan kişiydi atsushi. Uzun zamandır ondan ayrıydı. Şimdi ise vurulmuş, üstünede taciz belkide tecavüz edilmişti.
Dazai bunları düşünürken içeri lucy girdi. Dazai onu görünce biraz şaşırdı. Lucy onun kişisel doktorlarından biriydi. Lucy direkt olarak dazai'ye yöneldi.
"Atsushi nasıl dazai-san?!"
"Ameliyata aldılar ama sen atsushi'yi nereden tanıyorsun lucy"
"Üniversiteden arkadaşım"
Lucy gidip ameliyathanenin önünde durmaya başladı. Atsushi'ye birşey olmasını asla ama asla istemiyordu.
Akutagawa lucy'i gördü ama bu halinden dolayı sesini çıkarmadı, mahvolmuştu. Atsushi sağ salim çıkmazsa ölürdü.
★
Aradan geçen 2 saat sonra doktor ameliyathaneden çıktı. Burada olan tüm ekip doktora yaklaştı. Doktor konuşmaya başladı.
"Ameliyat başarılı geçti fakat hâla hayati tehlikesi var. Bu yüzden bir süre boyunca hastanede, yoğum bakımda gözetim altında tutucağız."
Herkes biraz rahatlamıştı fakat hâla hayati tehlike olduğu için fazla sevinemediler.
Biraz sonra atsushi'yi yoğun bakıma aldılar. Ekibin çoğunluğu bazı ihtiyaçlarını karşılamak için evlerine gittiler. Yoğun bakım odasının önünde dazai, Akutagawa, lucy, ranpo ve chuuya kalmıştı.
Aradan 1 gün geçti. Doktor fazla kişinin burada durmasını istemediği için ekip gelmemişti, yine dünkü tayfa vardı. Onlarda artık fazla durmamalıydı. İkişer olarak nöbetleşe geliceklerdi artık. Ama çoğu nöbeti Akutagawa alıyordu. Atsushi'yi yalnız bırakmak istemiyordu.
★
4 gün geçmişti fakat atsushi hala uyanmamıştı. Bugün nöbette Akutagawa ve lucy vardı. Akutagawa artık delirmek üzereydi atsushi neden uyanmıyordu? Lucy'de ona benzer bir durumdaydı.
Atsushi'nin günlük kontrolünü yapan doktor atsushi'nin odasından çıkmıştı. Akutagawa hemen doktora ilerledi.
"Atsushi neden uyanmıyor? Birşey mi oldu!?"
Doktor iç çekti.
"Şimdi söyleyeceğim ama sakin olun"
Lucy'nin kalbi hızlanmaya başladı. Akutagawa neredeyse artık doktoru öldürecekti. Lucy doktor olduğu için böyle durumları biliyordu ve doktora fikrini söyledi.
"Ko- Komaya mı girdi?.."
"Maalesef ve sadece bununla kalmamakla yaşama ihtimali çok düşük, %15 gibi bir şansı var"
Uzun süredir bölüm atmadığım için sorry ;_(
Wattpad'e hiç giremiyordum ve girince de
aklıma bölüm için birşey gelmiyordu artık diğer cumartesi
Atarım yeni bölümü çünkü sınavlar başlıyor.
Sizi seviyorum byee✿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırgın Kalpler ~ Shin Soukoku
Random2 polis olan atsushi ve akutagawa normal bir hayat geçiriyorlardı. Yakaladıkları bir suçlu olan Fyodor ellerinden kaçmıştı ve intikamını alacaktı. Bunun için çok iyi bir planı vardı onu durdurabilecek tek kişi olan nikolai fyodor'un tarafında, dazai...