Twój budzik jak zawsze zadzwonił o 6.20
Byłaś porannym ptaszkiem wstałaś i zaczęłaś się ubierać wyglądałaś tak:(Bez czapki i naszyjnika oraz słuchawek-autorka)
Czułaś się w tych ubraniach bardzo dobrze były one twoimi ulubionymi pomalowałaś się jak na siebie dość lekko
Zazwyczaj malowalaś się dość mocno zaczęłaś oglądać insta od influ napatoczyłaś się na story od Friza w którym była mowa o jakimś projekcie twoje 5 minut zadzwoniłaś do przyjaciółki żeby do ciebie przyszła i w tym czasie jak na nią czekałaś zapaliłaś sobie e-peta masz nałóg przez swojego zjebanego byłego chłopaka zadzwonił dzwonek do drzwi była to twoja przyjaciółka przytuliłyście się na przywitanie i zaprosiłaś ja do środka.
Odpowiedziałaś jej o tym dziwnym programie twoje 5 minut wiadomo że było to twoje największe marzenie i nie mogłaś go przypuścić za żadną cenę od dziecka chciałaś zostać influencerką i być w świecie internetu.Kochalas swoją przyjaciółkę jak nikogo innego chyba że kiedyś Oliwiera ale to przeszłość więc zaczelyscie bez namysłu nagrywać filmik zgłoszeniowy bardzo się stresowalas ale udawało ci zawsze się to ukryć byłaś w tym bardzo dobra ponieważ dalej nikt nie wiedział o twojej anoreksji nagralyscie już film zgłoszeniowy był on trochę extremelny i jednocześnie ciekawy wysłałaś go do mrożona i czekałaś na wyniki twoja przyjaciółka już poszła a ty przebrałaś się w piżamę i zmylaś makijaż no i oczywiście położyłaś się spać.
SKIP TIME(5 dni)
OO SĄ JUZ WYNIKI!! Dzwonisz do swojej przyjaciółki żeby przyszła.Czekalas na nią niecałe 10 minut więc się cieszylas że tak szybko przyszła otworzylyscie razem wiadomość i zobaczyłaś że się DOSTALAS byłyście bardzo zadowolone zrobiliście oczywiście imprezę i została na noc u ciebie polozylyscie się spać o 4 nad ranem więc dość późno jak na ciebie.SIEMKAA KOCHANII
mam nadzieję że wam się podoba bo się starałam przepraszam że takie krótkie ale nie miałam pomysłu kolejne będzie o wiele dłuższe i ciekawe😍😍
Słowa-315😻
CZYTASZ
°~Czy to miłość?~°
Фанфикnazywasz się yn dołączyłas do programu twoje 5 minut.Masz 19 lat i mieszkasz w Krakowie od 5 lat.Na początku mieszkałas w Warszawie z rodzicami którzy umarli w wypadku samochodowym.A z Oliwerem znasz się od dziecka ale straciliście kontakt.