~Zły wybór?~

226 5 3
                                    

Wczoraj się wybudziłas że śpiączki dwu tygodniowej.Kostek przez cały czas był przy tobie jednak coś się zmieniło sama nie wiedziałaś co ale miałaś pewne przeczucia.

SKIP TIME(wypis)

Obudziłaś się o godzinie 7 kostek spał na krześle obok ciebie. Dziwnie się czułaś ale nie z powodu wypadku bardziej z spraw sercowych powoli chyba czułaś coś do Radka... Ale jednak w twoim sercu  był kostek byliście razem już prawie 2 miesiące a Radek był przy tobie gdy nie było kostka. Byłaś rozdarta ale nie chciałaś tego pokazywać dziś miałaś wypis o godzinie 12 zaczęłaś się przebierać i malować w tym czasie o 10 obudził się kostek gdy do niego podeszłaś ten cię pocałował dziwnie było ale odwzajemniałaś żeby się nie domyślał nie czułaś satysfakcji ale było miło po chwili przyszedł lekarz z wiadomością że możesz już opuścić szpital.
Wyszłaś już z szpitala od razu po wejściu do hotelu podbiegłaś do Poli które cię przytuliła i wycelowała potem przytulił cię Olek i cała reszta był też Radek który tam aktualnie przebywał nie wiedziałaś dla czego może był w szpitalu? A dobra nie ważne przytulił cię i odkręcił o 360°
Jutro był wylot ale ty już byłaś spakowana więc postanowiłaś pójść do Poli powiedzieć jej o twoich problemach sercowych zapukałaś do jej i Michała pokoju na szczęście micha nie było i mogłaś jej spokojnie o tym powiedzieć więc tak też zrobiłaś.

Stara co ty pierdolisz-powiedziała zaszokowana pola

Stara chciała bym żeby to był żart-powiedziałaś

Do pokoju wszedł michu i przerwał wasza rozmowę poszłaś spać u Poli w pokoju a Michu poszedł do Oliwera.

Obudziłaś się o 3 ponieważ o 6 był wylot zrobiłaś to co zawsze rano z pola byłyście gotowe o 3.30 czyżby rekord być może zeszlyscie na dół gdzie byli prawie wszyscy. Byliście już w samolocie siedziałaś obok Radka  było widać że Oliwier był trochę smutny albo nie wyspany stwierdziłaś że do niego napiszesz.

~OLIŚ❤️‍🩹❤️‍🩹

Hej Oliwier czy wszystko okej bo źle wyglądasz?

Hejj mel wszystko okej tylko się nie wyspałem z michem gadaliśmy do 2.

To się wyspij podczas lotu dobranoc.

Dobrze mel tylko niech cię Radek nie podrywa bo mu przywalę więc niech się trzyma od ciebie z daleka szkoda że z nim siedzisz a nie ze mną ale no trudno tak Friz ustalił.

Oki Oliwier idź spać bo wyglądasz jak trup.

Przestałaś już z nim pisać nie potrafiłaś stwierdziłaś że jak będziecie w domu genzie to mu o wszystkim powiesz tylko byłaś ciekawa jak to powiedzieć waszym fana.
Rozpłakałaś się myślałaś że nikt nie zauważy jednak zobaczył to obok ciebie siedzący Radek.

Hej mel wszystko okej? - spytał

Tak tak wszystko ok... - powiedziałaś

Po tym zdaniu cię przytulił upewnilas się wzrokiem że Oliwier śpi.
Odrazu potem jak się od ciebie oderwał zasnęłaś. Obudziłaś się tuż przed wysiadaniem. Wysiadliście a ty odrazu udalas się do swojego  samochodu.

SKIP TIME(twój dom)

Byłaś już w swoim domu pakowałaś się ponieważ była dziś już przeprowadzka do domu genzie cieszylas się że będziesz mieszkać z pola ale trochę mniej że z Oliwerem.spakowałaś się i pojechałaś do domu genzie z walizkami pomógł ci Bartek k. (Bartek to Bartek Kubicki a świeży to Bartek Laskowski-autorka) wybrałaś pierwsza pokój ponieważ pierwsza przyjechałaś wybrałaś pokoj na przeciwko Bartka cieszylas się ponieważ będą wieczorne ploteczki. Potem przyjechał Oliwier przywitałaś się z nim przytulasem wiedziałaś że teraz albo nigdy po wybraniu jego pokoju weszłaś do swojego pokoju z nim zaczęłaś rozmowę.

Oliwier ja już tak dłużej nie mogę psuje się między nami nie wiem czy tylko ja to zauważyłam ale źle się czuje w tej relacji jeżeli jesteśmy swoimi bratnimi duszami to wrócimy do siebie kiedykolwiek może za miesiąc,dwa,trzy a może za rok taka kolej rzeczy po wyrzuceniu tego z siebie rozpłakałaś się.

Mel serio między nami jak dla mnie było super ale szanuje twoje decyzje wiedz że dalej cię kocham i nigdy nie przestanę zawsze możesz do mnie przyjść żeby do mnie wrócić chodź w to wątpię ale będę czekać na ciebie nie chce nikogo innego tylko ciebie nawet jakbyś chciała wrócić za miesiąc bądź za rok to i tak dalej cię będę kochał i do ciebie wrócę.bądźmy chociaż dobrymi przyjaciółmi - powiedział zapłakany kostek

Dobrze Oliwier przepraszam chce przerwy nie chce zrywać ale muszę to przez te sytuację z mają widziałam że z nią ostatnio dużo pisałeś przyjdę do ciebie za równo dwa miesiące i wtedy może do siebie wrócimy bo ja cię kocham ale przez tą zasrana Maję moje uczucia są podzielone.. - powiedziałaś

Rozumiem jak przyjdziesz za dwa miesiące czyli w moje urodziny to wrócę do ciebie za bardzo cię kocham  (uznajmy że są 10 grudnia pod historyjkę a dziś jest 10 października-autorka)

W tym momencie kostek wyszedl z pokoju zapłakany.

W tym momencie ktoś wszedł do mojego pokoju nie był to nikt inny jak Bartek?

Przytulił mnie i powiedział że jestem silna a teraz musimy iść nagrywać chrzest.

Poprawiłam makijaż jak już skończyłam słyszałam krzyk nati MELL KOSTEK JULITAA chodźcie do nas zeszliśmy starałam się nie myśleć o tym co się stało.zacza się chrzest pierwsze zadanie to była wspólna nuta każdy zaśpiewał swój kawałek wyszlo spoko jak na pierwszy raz.
Drugim zadaniem było koło fortuny
Ty wyslosowalas kolczyk w brwi

Kostek wylosował mono brew z henny

A Julitka wylosowała pływanie w rzece

Każdy wykonał zadanie stwierdziłaś że nie będziesz wyjmowa. Czułaś jak ktoś zjada cię wzrokiem ku twojemu zdziwieniu był to Bartek i kostek nie czułaś się nie komfortowo. Popatrzalas się najpierw na jednego i się uśmiechnęłaś i tak samo zrobiłaś do drugiego.

SKIP TIME

Udało nam wszystkim się ukończyć chrzest. Stwierdziliśmy żeby powiedzieć o zakończeniu chwilowym naszego związku.

Widzowie jak wam to powiedzieć z Oliwierem stwierdziliśmy że lepsze dla nas będzie zakończenie związku możliwe że do siebie wrócimy ale to nie w tym miesiącu możliwe że w kolejnym ale nie pesze poprostu źle się czułam pod koniec t5m2 psychicznie i nie chciałam być w związku.

Oliwier to podwierdzil po czym rozeszliśmy się do pokoju przebrałaś się w piżamę chciałaś obejrzeć jakiś serial nie spodziewanie do twojego pokoju wszedł Bartek z przekąskami powiedział że obejrzymy razem serial co właśnie chciałam zrobić.
Zasnęłaś na ramieniu Bartka on też zasnął. O 2 w nocy  Bartek się obudził chciał wyjść ale mu powiedziałam żeby został i tak spaliśmy do 9 rano.

ELOO ZROBIŁAM DOSC DLUGI ROZDZIAL BO MIALAM MOTYWACJE NIE ZABIJCIE MNIE ZA ICH ZWIAZEK ALE MUSIALAM

GWIAZDKI=MOTYWACJA

SLOWA:1074PAA❤️‍🩹

°~Czy to miłość?~°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz