Eunchaeden,
Boklu pıtırcıklar
(07.59)
Zzuha : OKUL GÜNÜNE HAZIR MISINIZ LOOOO
Kkura: ben değilim 😰
Cakmayunjın: BEN COOOKKK HAZIRIM VALLA
ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ Siz : BENDE HAZIRIÖ
Kkura: benimde hoşlandığım birisi olsa bende sabahın köründe hazır olurum
ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ Siz : susla.
Zzuha : chaewondan hoşlanıyorsan grupta onunda olması gerekmiyor mu amk
Cakmayunjin: utanıyor ablası
ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠSiz: ne bos konusuyonuz
*Cakmayunjin,Zzuha ve Kkura gördü*
Bir süre sonra telefonumu bırakıp aynadan kendime bakmaya başladım." Acaba chaewon beni güzel buluyor mudur? İlgisini çekiyor muyum acaba? Benden hoşlansa çok güzel olurdu aslında. " Derken bir anda kapı çaldı.
Kapıya doğru gittim ve kapıyı açtım. Kapıda yunjin,sakura ve kazuha vardı.
Kazuha: hadi gel okula gidicez
"Tamam iki dakikaya kapıdayım"
Kapıyı kapatıp çantamı almak için yukarı çıktım. Çantamı aldım ve son olarak aynadan son kez kendime baktım ve bir süre sonra kızların yanına gittim.
Chaewondan,
Okul için hazırlanıyordum. Saçlarımı düzleştirdim, en sevdiğim parfümümden sıktım, hafif pembe glossumu dudağıma sürdüm. Ve son olarak çantamı hazırladım. Bence gayet şık olmuştum. Artık okula gidebilirdim.
Bir süre sonra evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım. Ve birden önümde Hanni belirdi.
"Aa, görmedim sende mi bu yoldan gidiyordun?"
Hanni: yok ya, normalde buradan gitmiyorum ama değişiklik olsun diye gideyim dedim.
"Haa iyi."
Hanni ile okula gidiyorduk. Samimi kızdı, ama benlik değildi.
Eunchaeden,
Okula çoktan gelmiştik. Sınıfa girip sırama oturdum. Sıram Chaewonun arkasındaydı. Ondan önce okula gelince çok sıkılıyordum. Onsuz hayat geçmiyordu resmen.
Yunjin: Biz kantine gidiyoruz gelicek misin la
"Yok ben burada kalıcam"
Yunjin: Ne chaewonmuş arkadaş
"Ne alaka be"
Sakura: ben seninle kalayım mı eun?
" Tamamm olur "
Yunjin ve Kazuha kantine gitmişti. Sadece ben ve sakura duruyorduk sınıfta. Derken, hanni ve chaewonu okula beraber girerken gördüm.
Sakura: lan bu hanni ve chaewon değil mi
"Evet ama ikisi neden geldi ki"
Sakura: gel.
Sakura beni kolumdan tuttu ve chaewon ile hanninin yanına gittik.
"Sela-" diyecekken Hanni lafımı böldü.
Hanni: bugün chaewon ile beraber gelelim dedik.
Sakura: ne alaka ki
Hanni : Önceden planladık işte. Ama chaewon teklif etti.
Chaewon hanniye bakakalmıştı.
İstemesemde kıskanıyordum. Hanni benim chaewondan hoşlandığını bildiği için böyle yapıyordu. Birşey diyemedim daha doğrusu diyemedik. Sakuraya "gidelim." Dedim ve sakurayla sınıfa gittik.
Sessizce sırama oturdum. Hanninin yanında chaewon ile konuşamıyordum. Salmıyordu Chaewonumu. Sonra bir anda kazuha ve yunjin sınıfa girdi.
Kazuha: Vayy Chaewon günaydın
Yunjin: Günaydın chaewon
Chaewon : Günaydınnnnn
Aslında herkes chaewona "chaewon" derdi. Ama ben ona "chaechae" diyorum. Bence bu benim farkım.
Hanni chaewona yaklaşmaya çalışıyordu. Bende gaza geldim ve chaewona,
"Gezelim mi?" Dedim.
Chaewon gülümseyerek, "Olurr" dedi.
Mutlu oldum çünkü hem hanniden kurtulacaktı hem de benimle vakit geçirecekti.
Kızların bana şaşkınlıkla baktığını görebiliyordum. Onlarda şaşırmıştı. Çünkü normalde onlarsız chaewon ile konuşmaya utanıyordum.
Chaewon ile bahçeye çıktık ve epey rüzgar vardı.
Kahkülüm rüzgardan dolayı açılıyordu. Kapatmaya çalışıyordum ve bunu chaewon fark etti."Neden kahkülünü kapatmak istiyorsun? Alnın çok güzel" dedi. Bayılacak gibi oldum ve fazlasıyla kızardım. Ne yapacağımı bilmiyordum o yüzden sessiz kaldım.
sonrasında Chaewon, altımı açtı ve "böyle daha güzel emin ol" dedi. Heyecandan ölecektim. Kalbim güm güm atıyordu.
"Bundan sonra kahkülüm açık gelirim okula chaechae hehe" dedim.
Chaewon bana gülümsedi. Çok güzel gülüyordu. Aşık olunmayacak gibi değildi. Onu herkesten kıskanıyorum çünkü çok saf bi güzelliği var. Her baktığımda daha çok aşık oluyorum ona.
Bir anda gaza geldim ve "hanni ile aranızda birşey mi var? Ona neden onunla okula gelmeyi teklif ettin?" Dedim.
EVETTTTT BUGUNLUK BU KADAR YETERR DEVAMI YAKINDA GELİCEKKKK.......